• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • dinana
    Mammatill4a skrev 2008-12-26 16:32:49 följande:
    Familjetrollet: hi hi väger man över 6 kg och är över 60 lång så är man stor för sin ålder han är ju bara 6 veckor, men han vägde ju därefter när han föddes oxå, så det är ju därför, har ju redan 62 i kläder sen han var 2 veckor typ och kan ha lite lite 68 men de är inte mkt.
    Såg förresten i min kalender att Molly vägde 6060 gram när hon var 5 månader gammal, var då 61,5 cm lång. 41,5 cm i huvudomfång.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen BF 13 juni ♥ 25 dagar till UL2
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2008-12-26 09:18:36 följande:
    Ååh, jag vill också på REAN!Men icke, vi ska till Norrköping och sambons syster för att fira jul där...Ska iaf svänga in på Media Markt och se om man kommer hem med ett nytt hemmabio Malin: Ni gör ju väldigt söta barn Funderar ni på en till eller?Vi lyckades ju få till det häromdagen så med vår tur blir jag väl gravid igen. Haha, nä nu vill jag allt vänta lite. Nån som vet om mensen måste ha kommit innan man kan börja med minipiller? Eller kan jag ta dem redan nu??
    Annars kan man ju köra med kondom oxå Jag skulle aldrig våga köra oskyddat, för då skulle det garanterat bli barn bara för att man inte vill just då.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Kikar bara in lite snabbt o läser vad ni skrivit. Vi har haft en jättemysig jul trots allt. Men vi blir kvar i Norrköping tills imorgon. Känns bra att ha mamma här o ventilera med o prata ut o prata minnen som vi har om mormor. Men känns väääldigt tomt utan henne.
    Barnen har fått MASSOR med paket av alla, både leksaker o en massa kläder. Jag fick pengar o lite annat smått o gott, bland annat en helkroppsmassage till fast på ett annat ställe. Gud sååå skönt!

Vi kommer som sagt var hem imorgon, så är det nån som vill fika på söndag kanske? Min sambo ska hoppa in o jobba på måndag, så då kan jag inte komma iväg o fika utan barn, men sen kan jag alla dagar.

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-26 17:49:33 följande:
    Annars kan man ju köra med kondom oxå Jag skulle aldrig våga köra oskyddat, för då skulle det garanterat bli barn bara för att man inte vill just då.
    Hehe, jo det kan man ju. Men hur kul är det?
    dinana skrev 2008-12-26 16:55:50 följande:
    Går inte riktigt att jämföra med Molly direkt. Två veckor.. humm.. då vart vi fortfarande kvar på sjukhuset. Minns inte vad hon vägde då... 2 kilo kanske? *hihi* 46 cm lång
    Såå liiiten
    Linus är två veckor och vägde 3920 gram och var 54 cm lång
    Lucas vägde 4050 gram och var 54 cm lång så han var lite pluffsigare. Det ser man när man jämför kort, han var mulligare i ansiktet
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥

Jenny: Nej, det är det ingen som har sagt att det är Men nöden har ingen lag om man inte vill ha barn

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-26 18:02:33 följande:
    Jenny: Nej, det är det ingen som har sagt att det är Men nöden har ingen lag om man inte vill ha barn
    Så sant

När vi kom hem med Linus från BB så hade svärmor köpt lite presenter till oss. Dessutom hade hon hittat några boxershorts till bra pris som hon köpt med sig till Patrik. Vad hon inte visste var att det låg kondomer i förpackningen
    Vi frågade om det var en pik och nåt hon ville säga oss, men hon skämdes en del
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
    JePaLuLi skrev 2008-12-26 18:12:11 följande:
    Så sant När vi kom hem med Linus från BB så hade svärmor köpt lite presenter till oss. Dessutom hade hon hittat några boxershorts till bra pris som hon köpt med sig till Patrik. Vad hon inte visste var att det låg kondomer i förpackningen Vi frågade om det var en pik och nåt hon ville säga oss, men hon skämdes en del
    Haha Den var bra
  • Mammatill4a

Dinana: hi hi , ja arvid är inte liten han, men ack så go, men skulle inte ha nåt emot en liten liten fis heller, men här är de barn stopp nu iallafall 10 är framöver för då är ja 35 och då kan en liten sladdis råka bli till el nåt hi hi ,

• Mammatill4a

Jenny: ha ha den var bra, kondomer med kalsonger. Ja vill gärna fika så länge vi är friska, men helst hemma hos nån om nån till offra sig som bor i stan, magnus börjar 11 så kan åka med honom in och ta nån buss till nån från stan, känner inte att sitta på fik med 3 barn som har myror i brallan och en som inte trivs så bra i vagn om han inte sover då. Bara att hojta är öppen för förslag slippa sitta hemma när glo.

• Marayah

Här är dörren öppen. Har lagt in bilden på din lilla sötnos nu. I mappen små söta barn. Så om nån vill kika på den lilla busen så finna han där. Kan inte lägga in bilder med firefox och Explorer har fått fnatt. Nu ska ja knata till Willys...

Mammatill4a skrev 2008-12-26 18:39:14 följande:
    Jenny: ha ha den var bra, kondomer med kalsonger. Ja vill gärna fika så länge vi är friska, men helst hemma hos nån om nån till offra sig som bor i stan, magnus börjar 11 så kan åka med honom in och ta nån buss till nån från stan, känner inte att sitta på fik med 3 barn som har myror i brallan och en som inte trivs så bra i vagn om han inte sover då. Bara att hojta är öppen för förslag slippa sitta hemma när glo.
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!