VI från Linköping del 2!!
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Kikar bara in lite snabbt o läser vad ni skrivit. Vi har haft en jättemysig jul trots allt. Men vi blir kvar i Norrköping tills imorgon. Känns bra att ha mamma här o ventilera med o prata ut o prata minnen som vi har om mormor. Men känns väääldigt tomt utan henne.
Barnen har fått MASSOR med paket av alla, både leksaker o en massa kläder. Jag fick pengar o lite annat smått o gott, bland annat en helkroppsmassage till fast på ett annat ställe. Gud sååå skönt!
Vi kommer som sagt var hem imorgon, så är det nån som vill fika på söndag kanske? Min sambo ska hoppa in o jobba på måndag, så då kan jag inte komma iväg o fika utan barn, men sen kan jag alla dagar.
Jenny: Nej, det är det ingen som har sagt att det är Men nöden har ingen lag om man inte vill ha barn
Dinana: hi hi , ja arvid är inte liten han, men ack så go, men skulle inte ha nåt emot en liten liten fis heller, men här är de barn stopp nu iallafall 10 är framöver för då är ja 35 och då kan en liten sladdis råka bli till el nåt hi hi ,
Jenny: ha ha den var bra, kondomer med kalsonger. Ja vill gärna fika så länge vi är friska, men helst hemma hos nån om nån till offra sig som bor i stan, magnus börjar 11 så kan åka med honom in och ta nån buss till nån från stan, känner inte att sitta på fik med 3 barn som har myror i brallan och en som inte trivs så bra i vagn om han inte sover då. Bara att hojta är öppen för förslag slippa sitta hemma när glo.
Här är dörren öppen. Har lagt in bilden på din lilla sötnos nu. I mappen små söta barn. Så om nån vill kika på den lilla busen så finna han där. Kan inte lägga in bilder med firefox och Explorer har fått fnatt.
Nu ska ja knata till Willys...