VI från Linköping del 2!!
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Sitter hemma hos mina föräldrar idag, Liam tröttnade på att sitta hemma och ville åka hit Så vi fördriver lite tid här, blir bjudna på middag också och det tackar man ju inte nej till
Imorron ska jag nog ge mig ut på rean igen tror jag. Vi måste ändå åka och hämta hö så då kan vi ta en sväng in. Förhoppningsvis har det lugnat ned sig lite ialla fall med folket. Tänkte kolla lite mer till mig själv..
Maria84: hi hi så brukar vi oxå göra, åka till mormor och morfar och fördriva tiden liten. Hoppas du hittar nåt till dig sj när ni ska in imorgon. Dinana: vet inte om de finns nån samlings plats i skägget tid 12 slaget på nyårsafton, sj så vet jag att de har de vid solhaga i ryd, då vi såg de förra året då vi bodde just där. Jenny:hoppas de går bra med lille linus mage, inget kul när de har ont, jag vet . Ingen som har bra tips på hur man gör en kräksig bebis mindre kräksig? Arvid har som alla andra vara barn börjat kräkas av tillägget och de vill inte säga lite de, har redan idag gått åt 2 långärmade och 4 kortärmade bodys åt arvid, får se ikväll hur mkt till de går åt.
Nu är vi hemma efter många timmar på ikano. Har fyndat massor idag igen på rean. Bland annat massa kläder till barnen såklart O så byxor till mig o strumpbyxor till mig.
Sen skaffade både jag o sambon nya mobiler idag, likadana, min är rosa som jag älskar
Sen har vi köpt en del saker på ikea till Vincents blivande rum som han ska flytta in i snart.
Familjetrollet: visste inte om de heller, men när vi tittade ut vid 12 slaget så såg vi hur människor kom från alla håll och samlade och sköt raketer . Jenny: ok, men tack endå ska prata med bvc om de och sen med grannen för deras släkting har problem med magmunnen så ja kan nog få tips därifrån tror jag iallafall