• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • Maria84

Sitter hemma hos mina föräldrar idag, Liam tröttnade på att sitta hemma och ville åka hit Så vi fördriver lite tid här, blir bjudna på middag också och det tackar man ju inte nej till

Imorron ska jag nog ge mig ut på rean igen tror jag. Vi måste ändå åka och hämta hö så då kan vi ta en sväng in. Förhoppningsvis har det lugnat ned sig lite ialla fall med folket. Tänkte kolla lite mer till mig själv..

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • Mammatill4a

Maria84: hi hi så brukar vi oxå göra, åka till mormor och morfar och fördriva tiden liten. Hoppas du hittar nåt till dig sj när ni ska in imorgon. Dinana: vet inte om de finns nån samlings plats i skägget tid 12 slaget på nyårsafton, sj så vet jag att de har de vid solhaga i ryd, då vi såg de förra året då vi bodde just där. Jenny:hoppas de går bra med lille linus mage, inget kul när de har ont, jag vet . Ingen som har bra tips på hur man gör en kräksig bebis mindre kräksig? Arvid har som alla andra vara barn börjat kräkas av tillägget och de vill inte säga lite de, har redan idag gått åt 2 långärmade och 4 kortärmade bodys åt arvid, får se ikväll hur mkt till de går åt.

• JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-12-28 12:39:26 följande:
    Eller helt enkelt bara Hormon plitor. Filip hade med massor. Nu ska vi dra ut till ikano...
    Ja det sa svärmor också.
    Så är det nog
    Ha det så bra på Ikano!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma

Nu är vi hemma efter många timmar på ikano. Har fyndat massor idag igen på rean. Bland annat massa kläder till barnen såklart O så byxor till mig o strumpbyxor till mig.
    Sen skaffade både jag o sambon nya mobiler idag, likadana, min är rosa som jag älskar

Sen har vi köpt en del saker på ikea till Vincents blivande rum som han ska flytta in i snart.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-12-28 14:41:55 följande:
    Maria84: hi hi så brukar vi oxå göra, åka till mormor och morfar och fördriva tiden liten. Hoppas du hittar nåt till dig sj när ni ska in imorgon. Dinana: vet inte om de finns nån samlings plats i skägget tid 12 slaget på nyårsafton, sj så vet jag att de har de vid solhaga i ryd, då vi såg de förra året då vi bodde just där. Jenny:hoppas de går bra med lille linus mage, inget kul när de har ont, jag vet . Ingen som har bra tips på hur man gör en kräksig bebis mindre kräksig? Arvid har som alla andra vara barn börjat kräkas av tillägget och de vill inte säga lite de, har redan idag gått åt 2 långärmade och 4 kortärmade bodys åt arvid, får se ikväll hur mkt till de går åt.
    huga för bebiskräks.visste inte att de hade det i ryd vid 12.de hade det i stan förra året på dagen om jag minns rätt.det brukar stå i tidningen några dagar innan nyår
    dinana skrev 2008-12-28 12:47:39 följande:
    Åh, skulle också vilja till IKANO en sväng.. men men, får ta det imorgon eller nått. Då jobbar sambon. På tisdag skall jag ner till stan i alla fall. Vad gör ni på nyårsafton? Finns det några sevärdheter vid tolvslaget?
    vi ska vara hemma

hur blir det med fikat ?jag tar gärna en fika nån dag,gubben kan ev ha barnen
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-12-28 14:41:55 följande:
    Tack. Det var nog bara tillfälligt för det gick över fort som tur är.
    Har tyvärr inga bra tips mot kräk-bebisar. Lucas kräktes aldrig, Linus kräks lite mer, men inte så jättemycket. Än i alla fall...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
  • Mammatill4a

Familjetrollet: visste inte om de heller, men när vi tittade ut vid 12 slaget så såg vi hur människor kom från alla håll och samlade och sköt raketer . Jenny: ok, men tack endå ska prata med bvc om de och sen med grannen för deras släkting har problem med magmunnen så ja kan nog få tips därifrån tror jag iallafall

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-12-28 19:00:17 följande:
    Familjetrollet: visste inte om de heller, men när vi tittade ut vid 12 slaget så såg vi hur människor kom från alla håll och samlade och sköt raketer . Jenny: ok, men tack endå ska prata med bvc om de och sen med grannen för deras släkting har problem med magmunnen så ja kan nog få tips därifrån tror jag iallafall
    okej hoppas de har det iår då.men vi får vara inne och titta med tanke på lillans rädsla
  • Leos och Vincents mamma
    Mizzz skrev 2008-12-28 11:04:01 följande:
    Ja, självklart förstår jag Ja han är hemma i veckan oxå. Linus ör ver allt påå mig så jag hinner inte skriva så mkt nu
    Då kanske vi kan ta en fika på tisdag?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-28 19:25:40 följande:
    Då kanske vi kan ta en fika på tisdag?
    jag hänger gärna med på tisdag om det går bra
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!