• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • Marayah

Jasså, ni var o snokade. Jo, Filip gillar den inte och så står den och tar plats, han vill helst se sin chaufför... Trodde att ja skulle kunna använda den nu. Fundersam Jag älskar den juh själv... Hoppas att du inte tar illa upp Becka.. Att ja köpte den och sen säljer den igen...

Familjetrollet skrev 2008-12-29 08:18:24 följande:
    marayah ska du sälja din snygga scooter? då ska jag hålla tummarna att dina provsvar är bra då. Fru TGardien angel Skorpan-08 hoppas ni har haft en trevlig jul med era familjer
    Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a

Maria84: ja tur det att de inte varar så länge, men tråkigt oxå ju. Här är man lite nere oxå för tillfället. Men hoppas det blir bättre för dig snart. Då får du komma hem hit och fika sen när du har tid.

• Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-12-29 11:33:14 följande:
    Fika vart då?
    Nä, alltså jag menade bara att Mara får hänga med på våra fikaträffar nu framöver när hennes kompisar har börjat att jobba.

Annars ska ju jag, lillisen o familjetrollet fika imorgon, då får alla som vill komma o göra oss sällskap
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-12-29 11:42:03 följande:
    Maria84: ja tur det att de inte varar så länge, men tråkigt oxå ju. Här är man lite nere oxå för tillfället. Men hoppas det blir bättre för dig snart. Då får du komma hem hit och fika sen när du har tid.
    Såg en jättefin vagn på Blocket nyss och tänkte på er Fast jag vet ju inte vad ni är ute efter förstås...
    En Teutonia var det iaf, -08 och fanns i Åtvid
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-29 11:45:56 följande:
    Nä, alltså jag menade bara att Mara får hänga med på våra fikaträffar nu framöver när hennes kompisar har börjat att jobba. Annars ska ju jag, lillisen o familjetrollet fika imorgon, då får alla som vill komma o göra oss sällskap
    Haha, ja ja... =) Vill gärna fika jag med.. men får se om jag kan imorgon. SKulle ju vara kul å träffas igen... var ett tag sedan nu. Skall ju ner till stan vid åtta imorgon, så kan ju hoppas att man orkar. Vet aldrig hur man mår efter ett par timmar på stan.

Har haft problem med huvudvärk de senaste dagarna. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Jag som aldrig har huvudvärk liksom, men kanske är förkylningen som satt griller i huvduet på mig. Kanske är vart så smart att använda nässpray i alla fall. Men men, tycker det är konstigt om man skall få huvudvärk av det. Är alldeles groggy i huvudet.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen BF 13 juni ♥ 23 dagar till UL2
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-12-29 11:53:43 följande:
    Haha, ja ja... =) Vill gärna fika jag med.. men får se om jag kan imorgon. SKulle ju vara kul å träffas igen... var ett tag sedan nu. Skall ju ner till stan vid åtta imorgon, så kan ju hoppas att man orkar. Vet aldrig hur man mår efter ett par timmar på stan. Har haft problem med huvudvärk de senaste dagarna. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Jag som aldrig har huvudvärk liksom, men kanske är förkylningen som satt griller i huvduet på mig. Kanske är vart så smart att använda nässpray i alla fall. Men men, tycker det är konstigt om man skall få huvudvärk av det. Är alldeles groggy i huvudet.
    Ja, skulle ju vara jättekul om du ville o orkade fika med oss imorgon
    Vi ska ses vid 12.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-12-29 11:53:43 följande:
    Haha, ja ja... =) Vill gärna fika jag med.. men får se om jag kan imorgon. SKulle ju vara kul å träffas igen... var ett tag sedan nu. Skall ju ner till stan vid åtta imorgon, så kan ju hoppas att man orkar. Vet aldrig hur man mår efter ett par timmar på stan. Har haft problem med huvudvärk de senaste dagarna. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Jag som aldrig har huvudvärk liksom, men kanske är förkylningen som satt griller i huvduet på mig. Kanske är vart så smart att använda nässpray i alla fall. Men men, tycker det är konstigt om man skall få huvudvärk av det. Är alldeles groggy i huvudet.
    Dricker du tillräckligt? Jag hade huvudvärk när jag var gravid och det var pga vätskebrist.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-29 11:57:24 följande:
    Ja, skulle ju vara jättekul om du ville o orkade fika med oss imorgon Vi ska ses vid 12.
    Har jag era mobilnummer så kan jag ju nå er på mobilen
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-12-29 11:57:39 följande:
    Dricker du tillräckligt? Jag hade huvudvärk när jag var gravid och det var pga vätskebrist.
    Dricker ju massor, men det kanske inte är tillräckligt...
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!