• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • Skorpan08

Familjetrollet skrev 2008-12-29 08:18:24 följande:

marayah
    ska du sälja din snygga scooter?

då ska jag hålla tummarna att dina provsvar är bra då.
    Fru T
    Gardien angel
    Skorpan-08
    hoppas ni har haft en trevlig jul med era familjer
    Tack så mycket! Vi har haft en bra jul, men man blir ju lite trött av alla tider att passa och all julmat.
    Så idag tar vi det lugnt, jag och Elin. Dom stora barnen är hos pappa över nyår och maken jobbar till sent idag. Stackarn fick ge sig iväg redan kl 5 i morse.
  • Skorpan08

dinana skrev 2008-12-29 11:53:43 följande:

Haha, ja ja... =) Vill gärna fika jag med.. men får se om jag kan imorgon. SKulle ju vara kul å träffas igen... var ett tag sedan nu. Skall ju ner till stan vid åtta imorgon, så kan ju hoppas att man orkar. Vet aldrig hur man mår efter ett par timmar på stan. Har haft problem med huvudvärk de senaste dagarna. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Jag som aldrig har huvudvärk liksom, men kanske är förkylningen som satt griller i huvduet på mig. Kanske är vart så smart att använda nässpray i alla fall. Men men, tycker det är konstigt om man skall få huvudvärk av det. Är alldeles groggy i huvudet.
    Du vet väl att du kan få huvudvärk av högt blodtryck. Och även av vätskebrist som Jenny sa. Släpper inte huvudvärken tycker jag du ska prata med bm.
  • Skorpan08

dinana skrev 2008-12-29 11:59:09 följande:

Dricker ju massor, men det kanske inte är tillräckligt...
    Ungefär 4 liter om dagen ska man dricka.
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-12-29 11:58:40 följande:
    Har jag era mobilnummer så kan jag ju nå er på mobilen
    Jag inboxar mitt nu...
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah

Det kan juh även bero på ditt tryck faktiskt... Man brukar ha ont i huvud och vara yr när trycket inte är som de ska..

dinana skrev 2008-12-29 11:53:43 följande:
    Haha, ja ja... =) Vill gärna fika jag med.. men får se om jag kan imorgon. SKulle ju vara kul å träffas igen... var ett tag sedan nu. Skall ju ner till stan vid åtta imorgon, så kan ju hoppas att man orkar. Vet aldrig hur man mår efter ett par timmar på stan. Har haft problem med huvudvärk de senaste dagarna. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Jag som aldrig har huvudvärk liksom, men kanske är förkylningen som satt griller i huvduet på mig. Kanske är vart så smart att använda nässpray i alla fall. Men men, tycker det är konstigt om man skall få huvudvärk av det. Är alldeles groggy i huvudet.
  • Marayah

Räcker de inte med typ ett glas. Hehe. De e va ja dricker om dagarna. Är så dålig på att dricka... Hoppas att ni haft en trevlig jul.. Finns nya bilder i Marko o Filip mapparna för den som e intresserade.

Skorpan08 skrev 2008-12-29 12:06:54 följande:
    dinana skrev 2008-12-29 11:59:09 följande: Ungefär 4 liter om dagen ska man dricka.
  • Skorpan08

Marayah skrev 2008-12-29 12:28:14 följande:

Räcker de inte med typ ett glas. Hehe. De e va ja dricker om dagarna. Är så dålig på att dricka... Hoppas att ni haft en trevlig jul.. Finns nya bilder i Marko o Filip mapparna för den som e intresserade.
    Njae, som gravid bör man dricka ungefär 4 liter. Är man inte gravid så bör man dricka 3 liter ungefär.
    Nya bilder? Då måste jag ju in och kika på gull-killarna.
  • Marayah

Japps. De tycker ja att du ska göra. Nått tips om hur man ska få i sej mer att dricka på dagarna. Det är juh även A och O att dricka mycket när man ska gå ner i vikt..

Skorpan08 skrev 2008-12-29 12:38:36 följande:
    Marayah skrev 2008-12-29 12:28:14 följande: Njae, som gravid bör man dricka ungefär 4 liter. Är man inte gravid så bör man dricka 3 liter ungefär. Nya bilder? Då måste jag ju in och kika på gull-killarna.
  • Skorpan08

Marayah skrev 2008-12-29 12:40:29 följande:

Japps. De tycker ja att du ska göra. Nått tips om hur man ska få i sej mer att dricka på dagarna. Det är juh även A och O att dricka mycket när man ska gå ner i vikt..
    Åhh, så fina dom är. Måste ses snart.
    Jag dricker mycket citronvatten. Vårt vatten är ju inte så gott utan. Förutom att citron är gott så dämpar den även sötsuget.
    Jag har alltid en kanna i kylen så det är bara att fylla på glaset.
  • Marayah

Kanske ska testa det.. Tack så mkt.. Ja de måste vi minsann.. Ja har just beställt biljetter hem den 13:e januari. Min bror ligger fortfarande kvar på sjukhuset.

Skorpan08 skrev 2008-12-29 12:43:59 följande:
    Marayah skrev 2008-12-29 12:40:29 följande: Åhh, så fina dom är. Måste ses snart. Jag dricker mycket citronvatten. Vårt vatten är ju inte så gott utan. Förutom att citron är gott så dämpar den även sötsuget. Jag har alltid en kanna i kylen så det är bara att fylla på glaset.
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!