• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-12-29 12:06:02 följande:
    dinana skrev 2008-12-29 11:53:43 följande: Du vet väl att du kan få huvudvärk av högt blodtryck. Och även av vätskebrist som Jenny sa. Släpper inte huvudvärken tycker jag du ska prata med bm.
    Fast jag har alltid haft högt blodtryck och inte har jag någonsin haft huvudvärk för det. Det här är nog första gången som jag har huvudvärk på det här sättet. Så vet inte riktigt vad det kan vara. Men eftersom jag köpt otrivin nu och använd i snar fem dagar så kanske det är det som är problemet.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen BF 13 juni ♥ 23 dagar till UL2
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-29 12:14:11 följande:
    Jag inboxar mitt nu...
    Såg att jag redan har ditt nummer.. så bra, ska jag bara ladda mobilen och inte glömma den sen när jag åker imorgon.
  • Skorpan08

Marayah skrev 2008-12-29 12:49:01 följande:

Kanske ska testa det.. Tack så mkt.. Ja de måste vi minsann.. Ja har just beställt biljetter hem den 13:e januari. Min bror ligger fortfarande kvar på sjukhuset.
    Det får du testa. Man kan också lägga några skivor gurka i vatten och låta stå ett tag, blir gott det med.
    Vad jobbigt för dig detta med din bror. Men du vet var jag finns.
  • Skorpan08

Nu ska Elin och jag gå ut på promenad i kylan.

• dinana

Citronvatten... usch, när jag var yngre så fick jag inte dricka sånt med citrus i. Jag var jättekänslig mot det. Nu så går det, men får oftast utslag om jag dricker juice eller liknande.. men det får man väl leva med.

• Marayah

Du e så gullig du!!!

Skorpan08 skrev 2008-12-29 12:51:37 följande:
    Marayah skrev 2008-12-29 12:49:01 följande: Det får du testa. Man kan också lägga några skivor gurka i vatten och låta stå ett tag, blir gott det med. Vad jobbigt för dig detta med din bror. Men du vet var jag finns.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a

Jenny: ha ha och fan har man data heller så man kan kolla, men magnus är ute efter helt nytt, då vi gjorde en tappe med brion vill han inte köpa begagnat igen även om vi har gjort det,så vill han ge arvid nåt nytt. Måste oxå säga att vi kanske får en blöjfri alma innan året slut, hon har gått utan blöja igår och idag och har bara kisat på sig 2 ggr och idag gjorde hon även nr 2 på toaletten. Mega stolt mamma

• dinana
    Mammatill4a skrev 2008-12-29 13:18:25 följande:
    Jenny: ha ha och fan har man data heller så man kan kolla, men magnus är ute efter helt nytt, då vi gjorde en tappe med brion vill han inte köpa begagnat igen även om vi har gjort det,så vill han ge arvid nåt nytt. Måste oxå säga att vi kanske får en blöjfri alma innan året slut, hon har gått utan blöja igår och idag och har bara kisat på sig 2 ggr och idag gjorde hon även nr 2 på toaletten. Mega stolt mamma
    Ojoj, vilken duktig tjej... tänk om man skulle våga dra av Molly blöjan emellanåt.. men vi får nog ta det där med pottträningen till sommaren istället... är alldeles för slutkörd för det nu.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen BF 13 juni ♥ 22 dagar till UL2
  • Mammatill4a

Dinana: tack, jag kan säga att vi har inte lagt nån stor möda i det. Det är hon sj som har fått välja och pröva sig fram här och potta är inget som funkar de är toaletten som är rolig. Förstår att du har de kämpigt nu och det är ju ingen bråska än tycker inte jag. Olivia och liam har slutat när de varit i 3 års åldern så tycker de är tidigt för alma med. Men hon är ju så framåt och de kan ju komma ett bakslag. Men än så länge funkar det *glad*

• JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-12-29 13:18:25 följande:
    Åh vilken duktig tjej!!
    dinana skrev 2008-12-29 13:20:12 följande:
    Ojoj, vilken duktig tjej... tänk om man skulle våga dra av Molly blöjan emellanåt.. men vi får nog ta det där med pottträningen till sommaren istället... är alldeles för slutkörd för det nu.
    Det är som sagt ingen brådska, sen tror jag att de automatiskt blir tidigare när de har äldre syskon.
    Det är nog dessutom lättare att träna på sommaren skulle jag tro.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!