VI från Linköping del 2!!
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Marayah skrev 2008-12-29 12:49:01 följande:
Nu ska Elin och jag gå ut på promenad i kylan.
Citronvatten... usch, när jag var yngre så fick jag inte dricka sånt med citrus i. Jag var jättekänslig mot det. Nu så går det, men får oftast utslag om jag dricker juice eller liknande.. men det får man väl leva med.
Du e så gullig du!!!
Jenny: ha ha och fan har man data heller så man kan kolla, men magnus är ute efter helt nytt, då vi gjorde en tappe med brion vill han inte köpa begagnat igen även om vi har gjort det,så vill han ge arvid nåt nytt. Måste oxå säga att vi kanske får en blöjfri alma innan året slut, hon har gått utan blöja igår och idag och har bara kisat på sig 2 ggr och idag gjorde hon även nr 2 på toaletten. Mega stolt mamma
Dinana: tack, jag kan säga att vi har inte lagt nån stor möda i det. Det är hon sj som har fått välja och pröva sig fram här och potta är inget som funkar de är toaletten som är rolig. Förstår att du har de kämpigt nu och det är ju ingen bråska än tycker inte jag. Olivia och liam har slutat när de varit i 3 års åldern så tycker de är tidigt för alma med. Men hon är ju så framåt och de kan ju komma ett bakslag. Men än så länge funkar det *glad*