• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-12-29 19:44:17 följande:
    Jag hade gärna fikat med er men Elin ska på 1-årskalas i morgon. Så jag gissar att hon vill ha skjuts både dit och hem
    vad kul då får ni ha det skoj på kalaset
    Mammatill4a skrev 2008-12-29 19:43:01 följande:
    Skorpan08: ja jag har ju det, tack på jätte mkt. Kan ju bara säga det samma till dig. Familjetrollet: tack ska försöka, men inget som går över bara på en kväll tyvärr. Lovm: tack snällt av dig
    har liam fått nån dagisplats än?jag skickar styrkekramar till dig.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-29 19:41:12 följande:
    Är det nån mera som är sugen på att fika imorgon? Är ju jag, Lillisen, familjetrollet o kanske dinana än så länge.Vi som ska fika, vart ska vi ses? Vad är ni sugna på? Jag kan tänka mig vad som helst, men är lite sugen på Linds, de brukar ha så gott fikabröd där o tänkte passa på att äta nåt riktigt sliskigt för efter nyår är det bantning som gäller för hela slanten, eller hur lillisen?
    fik spelar ingen roll,dock måste det finnas glutenfritt.här ska det oxå bantas from nyår.har ökat så mycket i vikt detta år.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-29 19:41:12 följande:
    Är det nån mera som är sugen på att fika imorgon? Är ju jag, Lillisen, familjetrollet o kanske dinana än så länge.Vi som ska fika, vart ska vi ses? Vad är ni sugna på? Jag kan tänka mig vad som helst, men är lite sugen på Linds, de brukar ha så gott fikabröd där o tänkte passa på att äta nåt riktigt sliskigt för efter nyår är det bantning som gäller för hela slanten, eller hur lillisen?
    jag kan komma å visa upp min fina mage lite hade ändå tänkt ta mig en sväng på stan i morron, ska försöka hitta nån liten kofta å så ska ja te systemet å köpa alkoholfritt
    Åh vad jag längtar
  • Mammatill4a

Skorpan08: ni får ha det så trevligt så kalaset, vi är med bjuda men barnen är snoriga än så vi avvaktar till de nya året börjat istället. Familjetrollet: ha ha har inte ens sökt plats då de är fullt så varenda dagis i denna kommun och det är rätt skönt att ha dom hemma endå. Tack det behövs .

• Fru T

är det nån som kollat könet här i stan, har hört att dom inte gärna avslöjar det på vanliga landstings ul et så vi får ju gå till nån privat om vi vill veta, vilket vi VILL kollat lite å e lite sugen på sånt där 3d men va fan 1500 spänn är vi inte sugna på att betala å storken kan man gå på köns ul till men dom gör inte 3d Fundersam

Åh vad jag längtar
  • Mammatill4a

Fru t: så ul:et mellan v 18 och 21 kan man fråga snällt om man kan få veta. Jag gjorde de med arvid, men han låg med rumpan neråt då så de gick inte att se, men jag hade allt fått reda så det om han hade velat visa upp sig. De går ju endå igenom hela kroppen så då kollar de könet oxå.

• Fru T
    Mammatill4a skrev 2008-12-29 20:02:36 följande:
    Fru t: så ul:et mellan v 18 och 21 kan man fråga snällt om man kan få veta. Jag gjorde de med arvid, men han låg med rumpan neråt då så de gick inte att se, men jag hade allt fått reda så det om han hade velat visa upp sig. De går ju endå igenom hela kroppen så då kollar de könet oxå.
    ok ja vi hade ju tänkt å fråga lite snällt när vi ska dit på fredag får väll hoppas pyret vill visa upp sig då
    Åh vad jag längtar
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-12-29 19:56:33 följande:
    Skorpan08: ni får ha det så trevligt så kalaset, vi är med bjuda men barnen är snoriga än så vi avvaktar till de nya året börjat istället. Familjetrollet: ha ha har inte ens sökt plats då de är fullt så varenda dagis i denna kommun och det är rätt skönt att ha dom hemma endå. Tack det behövs .
    okej.du pratade om att 4-5 åringar skulle ha dagisplats inom en månad.vi är rätt säkra på att flytta tillbaka till skägget i sommar.området suger numera då det inte finns några kompisar i området till barnen,usel belysning ute,och spoiga lekparker.skägget har de renoverat upp rejält,så vi blev lite paffa igår när det var så ljust på gångvägarna och att det var nya lekparker på många gårdar.konstigt att det är sådan skillnad på utomhusstandarden mellan två områden med samma hyresvärd
    Fru T skrev 2008-12-29 19:57:36 följande:
    är det nån som kollat könet här i stan, har hört att dom inte gärna avslöjar det på vanliga landstings ul et så vi får ju gå till nån privat om vi vill veta, vilket vi VILL kollat lite å e lite sugen på sånt där 3d men va fan 1500 spänn är vi inte sugna på att betala å storken kan man gå på köns ul till men dom gör inte 3d
    vi fick veta kön på de töserna utan problem på vanliga UL.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-29 11:06:08 följande:
    Du får hänga med oss o fika nu istället.
     Ja jag får ta och göra det
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-12-29 20:09:23 följande:
    vi fick veta kön på de töserna utan problem på vanliga UL.
    ah ja men då är det ju bara att hoppas
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2008-12-29 19:57:36 följande:
    är det nån som kollat könet här i stan, har hört att dom inte gärna avslöjar det på vanliga landstings ul et så vi får ju gå till nån privat om vi vill veta, vilket vi VILL kollat lite å e lite sugen på sånt där 3d men va fan 1500 spänn är vi inte sugna på att betala å storken kan man gå på köns ul till men dom gör inte 3d
    När vi var på UL i vecka 13, så kunde de inte se när vi frågade. Men doktorn gissade på en pojke. Så vi får väl se om de avslöjar något på nästa UL som vi skall på den 20e.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen BF 13 juni ♥ 22 dagar till UL2
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!