• saturnina

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Nu fick jag mail från Hippo - allt slutsålt... trist när man legat ute med 1000 kr i flera dagar...

• saturnina

TineK skrev 2009-01-07 22:42:04 följande:

saturnina skrev 2009-01-07 22:39:10 följande:
    Nej, va tråkigt! Vad hade du beställt? OBS! Ingen som sett en röd lurv molo i stl 128, 134 eller 140? Helst på rea, IRL Skåne eller nätet? Tacksam för hjälp!
    Hej, jag hade beställt en lurvmolo, 3 Katvigklänningar mm (det var så länge sedan att jag nästan glömt av det...). Och varför uppdaterar hon inte shoppen? Klänningarna exempelvis ligger ju kvar...

Jag tror jag såg en röd lurvmolo på Tradera igår - kommer dock ej ihåg storlek, det var kanske en mindre...
  • saturnina

Lokatt skrev 2009-01-07 22:44:08 följande:

vad hade du för nr?
    Jag beställde sent. 2 beställningar som började på 16. Betalat en med kort och en med förskottsinbetalning.
  • saturnina

Mest ledsen är jag för de blå matchande Katvig-klänningarna i velour till mina småflickor. Jag antar att de inte finns någonstans nu efter alla dessa readagar?

• saturnina

Magda78 skrev 2009-01-08 00:06:24 följande:

Buttelina skrev 2009-01-08 00:01:07 följande:
    Har också fått det där mailet... och *suck* Lite irriterad blir man ju (även om jag nu fick paket idag med 2/3 varor utan att ha hört något) men fick betala för frakten som jag förts inte betalat för då jag betalade för tre plagg...Och turordning - vadå turordning?!?!!! Tycker väldans synd om er som fortfarande inte har hört någonting och ännu värre är det ju för er som dessutom ligger ute med pengarna (reserverade)
    Jag ligger ute med 1000 kr. Mailade hippo mitt kontonummer igår. Jag hoppas verkligen pengarna kommer in idag...
  • saturnina

TineK skrev 2009-01-08 09:47:52 följande:

saturnina skrev 2009-01-08 09:34:51 följande:
    De behöver inte ditt kontonummer, pengarna är bara resarverade, så fanns inget du skulle ha släpper hon bara tillbaka dem.
    Allt var slut. Jag hade gjort en kortbetalning och en förskottsbetalning. Jag antar att det senare behöver hon kontonummer för.
  • saturnina

Tili skrev 2009-01-08 10:06:50 följande:

Vet att det inte brukar reas NS jeans men är det någon som har någon koll på om det finns någonstans. (en som läser tråden jämt och handlar alldeles för mycket men aldrig skriver)
    Bor du nära Kungsbacka - åk till Pilutta, där hade de massa Nova Star jeans till 50%.
  • saturnina
    Kavat skrev 2009-01-08 10:21:33 följande:
    Var du tvungen att skriva det när jag sitter utan bil och sjuka barn.Sorry. Är själv pank, men var där igår och grät en skvätt när jag gick ut tomhänt, så vi kanske kan byta...
  • saturnina

Det var ganska utplockat på "mellanstorlekar". Hon har inte haft så bra rea tidigare, så jag blev förvånad att det var en hel del till 50%. Ångrade att jag inte åkt tidigare.

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!