• saturnina

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

SmillaMilla skrev 2008-12-07 22:05:53 följande:

Ja det stämmer. Flera har gjort det men de skall då troligen sluta sälja produkten?
    Tur att jag hann köpa en Bear Jacket då.
  • saturnina

vicki fredde skrev 2008-12-07 22:36:21 följande:

Är det nån som vet nån sida som har bra erbjudande på overaller? Väntar på att köpa en ordentlig vinteroverall till min 10½ månaders pojke Har nu en fleeceoverall som börjar bli liten..
    Samma här. Min 3-åring Gustav hade hål i rumpan idag när han kom in. Åka kana på berget é kul... Tur att det var med en Me Too-overall (iofs väldigt snygg) jag köpt på Röda Korset för 25 kr. Men ändå.
  • saturnina

Tjoho nu har jag beställt grön Miniature-overall - fanns bara kvar i just den storlek jag skulle ha. (fick hål i andra overall-rumpan igår...)
    Bull-klänning från Sobea till lillan.

• saturnina

Kajsan skrev 2008-12-08 09:57:42 följande:

Hmm...vi pratade ju tidigare i tråden om att man kanske skulle uppdatera nån gång varje dag. Det har liksom blivit lite väl mycket listtråd över detta, särkilt när man uppdaterar en butik i taget och  sen 3 min efteråt uppdaterar nån annan igen. Vad säger ni andra?
    Jag tycker iofs att det är käckt att listorna dyker upp då och då, så slipper man leta efter dem på tidigare sidor. Tycker ni är helt suveräna!
  • saturnina

Love Isac skrev 2008-12-08 15:54:44 följande:

Någon som har beställt ifrån MinPluddeeVutt?Får man ingen orderbekräftelse där ifrån?Om man får det,ska man då vänta och betala tills man fått den?Jag beställde därifrån i fm och jag har inte fått någon bekräftelse alls på den beställningen...bör jag vara orolig?
    Jag fick ingen orderbekräftelse. Jag bara betalade in enligt köpvillkoren.
  • saturnina

Love Isac skrev 2008-12-08 17:00:22 följande:

Ok..men om varan inte finns?Sätter dem tillbax pengarna på mitt konto då?
    Jag vet inte, då borde de ju sagt till direkt tycker jag.
  • saturnina

Här blir det grejer i rena farten... har handlat Villervalla-kläder för en smärre förmögenhet, matchande tröjor, klänningar, mössor & strumpor till alla tre. Hur gick det till???? Börjar bli alldeles tosig juh.

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!