• saturnina

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Lycka 1 skrev 2008-12-08 19:54:34 följande:

Jag kommer inte heller in fast jag handlat där tidigare..... Konstigt!?
    Konstigt, jag kommer inte heller in nu...
  • saturnina

Har ett problem. Min 3-årige son har blivit koft- och cardigan tokig. Har bara en cardigan - Mini Rodini brun hundtand. Supercool, men den kan man knappast ha till allt. VAR hittar jag koftor till killar???? Supersvårt. Det får absolut inte vara med blixtlås, nä, han låter sig inte luras, det ska vara knappar.... vad gör man?

• saturnina

maruttan skrev 2008-12-09 21:12:44 följande:

Åhhh hjälp mig nu! Har äntligen bestämt mig för att jag ska köpa en Molo-jacka från luckylittleme men nu kan jag inte bestämma mig för viken jag ska ha... Den här:www.luckylittleme.se/product.asp eller www.luckylittleme.se/product.asp... Fast jag vill nog helst ha en med luva...finns den grå med luva någonstans? Helst på rea!
    Jag skulle ta den ljusgrå.
  • saturnina

Är det inte lustigt att man fastnar för en shop och handlar mest där?
    På förra årets julkalendrar blev det flest inköp på Liten på Landet.
    I år har det varit Min Pluddevutt.

Hur har det varit för er?

• saturnina

Wailea skrev 2008-12-09 22:15:53 följande:

Vad beställde du?
    Jag var också inne... köpte denna: aw08 kikkid cap brown/green. Så cool!!!! Kikade på velour-suiten, men den var ju redan borta i princip.
  • saturnina

milimina skrev 2008-12-09 22:20:33 följande:

hur är kik kids mössor i stl? små liksom kläderna?
    Babymössorna har varit små. Köpte en hjärtmössa 4-8 år och min 4-åring drunknar i den... fast hon älskar den ändå.
  • saturnina

Thats me skrev 2008-12-09 22:34:08 följande:

jag shoppade plastisock till agaton -s- jag tänkte eftersom att han har 98-104 nu i kläder (han e 4 år) så köper jag 110/116 till han men jisses vad det va stort..:( gjor5de samma dumhet med katvig velourset i blått o grönt -s- tog 110/116 men som sagt STOOOOOOOOOOOOOOORT :(
    Jag önskar jag gjort som du. Köpte en Nova Star bear jacket 104 och den var liiiiten. Varför köpte jag inte 110...
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!