• saturnina

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Ute efter brun bull-klänning Sobea. Nån sett på rea?

• saturnina

Ari Gold skrev 2008-12-06 18:09:29 följande:

Jag har inte köpt någonting på kalendrarna ännu.... men jag hör till de där snålgrisarna som tycker att 20% och 30% inte är rea... minst 50 och helst 70% (eller halva reapriset) ska det vara för att fånga mitt intresse. Jag förstår att webbshopparna behöver tjäna pengar. men de får tjäna dem på någon annan än mig. Rent krasst tror jag att många butiker kommer att gå i döden med finanskrisen (anser att det är en barnklädes-webbshopps-bubbla nu, det KAN inte funka med 300 ställen som säljer samma sak) så det dyker nog upp fler reor och utförsäljningar under våren.
    Jo, men samtidigt är det tråkigt... för sortimentet nästa år blir ju inte detsamma om det finns få butiker. Dessutom kanske de inte vågar köpa in så mycket - hur kul är det att betala dansk frakt för att det man gillar inte finns här...
  • saturnina

Halloj. Ska beställa Molo tasströja (ej lurv) och min son är en 98:a just nu. Får höra att den är pytteliten i storleken och att stl 104 är som en 92. Någon som köpt?

• saturnina

Kan inte bestämma mig för om jag ska köpa adventskläder på Ajabaja. Gillar ni kattmönstren?

• saturnina

Duntoffla skrev 2008-12-07 11:02:02 följande:

Inte min kopp te Men smaken är ju olika.
    Tror du har rätt... det finns annat som är gulligare...
  • saturnina

lillronya skrev 2008-12-07 20:01:18 följande:

Bra jobbat! Jag har ju fem egna och en extra här idag. Hörs inte ett ljud från ovanvåninen. Kanske dags att gå och se vad som händer?
    Ja, det låter mycket suspekt...
  • saturnina

lillronya skrev 2008-12-07 20:09:04 följande:

Kollat! Två sover och resten tittar på film.
    tihi - jag antar att åldrarna på dina är lite mer varierade än mina...

Lillan somnade med flaskan i munnen vid 18.15
    Lillen har deckat trots kliande jätte-eksem
    Min stora flicka som bara är 4 - hon kaaanske håller ut ännu i sängen. Ligger förresten i mammas säng...
  • saturnina

Skrutteruttan skrev 2008-12-07 20:18:27 följande:

3 av mina fem sover...skall snart pusha 8 och 9-åringen till att nanna, såå svårt på söndagkvällar...Jag vill mysa med mannen och äta chips....
    Hur lyckas man med 5 barn? Jag tycker 3 är fullt upp. Är det för att alla är så små kanske?

Och hur har man råd att shoppa? Jag kan shoppa sönder mig på "bara" 3.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!