Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
Ångrar sååå att jag inte köpt Molo lurvfleecar. Nån som vet var man kan hitta turkos med gul kant & ljusgrå med rosa kant?
Ångrar sååå att jag inte köpt Molo lurvfleecar. Nån som vet var man kan hitta turkos med gul kant & ljusgrå med rosa kant?
Efterlyser en turkosblå lurv med gula kanter.
Någon som vet om Sweet Funky ska ha rea...? Någon med lite inside info kanske...
HemmaHosSofi skrev 2009-01-04 09:54:57 följande:
Jag har 2 sena ordernummer, så det känns jättetrist. Man vill ju handla på andra reor istället då... pengarna är ju skickade...
HemmaHosSofi skrev 2009-01-05 10:49:29 följande:
Min man jobbar JÄMT, så det är sällan ett problem för mig. Tur, för han har absolut ingen förståelse för shopping. Tur att man kan gå in här...
Idag är han ledig, men den enda post jag väntar är från Hippo, så det är väl ingen risk att något kommer i lådan idag... suck
Jag får väl åka till Pilutta och se om de har någon rea snart...
Kan meddela att Gula Hästen i Göteborg hade 2 turkos med gul kant Molo lurvisar kvar i 122 & 140. 250 kr!
Jag tror det var i förrgår så såg jag en molo lurv grå med rosa kanter i alla storlekar från 116 & uppåt. Nu är den redan borta...! Grrrr... har alla shoppat på Sweet Funky redan - jag hann inte med!
HemmaHosSofi skrev 2009-01-06 11:13:25 följande: