• saturnina

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

elva små troll

• saturnina

Jag har inte haft skidoverallen. Har haft de båda andra och de har varit bra. Har Miniature & Didriksons nu och de är super båda två. Har även haft en finoverall Cecilie Westh. Underbara, men inte för dagis direkt. Det står att det ska vara bra kvalitet, men de går sönder. Molon har jag aldrig haft, men hört att de är ojämna i kvaliteten.

Förresten Trumpette, Mary Janes gummistövlar, någon som sett? Letar febrilt.

• saturnina

Hur lång tid tror ni det tar innan Hippo släpper tillbaka pengarna? Någon som fått återbetalning?

• saturnina

karmasus skrev 2009-01-09 08:59:36 följande:

De gör ett avdrag med 20% för att dra av momsen - MEN eftersom de inte kan räkna så drar de av 25% hehe.
    Bra Norgehistoria!

• saturnina

Wailea skrev 2009-01-09 10:01:18 följande:

Har aldrig varit agent men tror du måste ta reda på ditt åtagande. Vem betalar för annonsering, mässor etc. i Sverige, du eller dem? Eller hur ska du marknadsföra märket?Tror provisionen kan ligga på 20% men där kan jag ha helt fel. Det finns väl en företagartråd på FL, fråga där och berätta svaret! Nyfiken
    Bra poäng. Jag tror inte hon vet riktigt själv - hon verkar lika oerfaren som jag... Tack för tipset om andra tråden.

F.ö. blev jag uppringd av Hippo idag. 2 plagg från min andra beställning fanns kvar. Eventuellt kunde jag även få ett undanlagt tredje plagg.

Så nu är jag glad - och lilla flickan min också. Och det verkar som Hippo-tjejen ringer upp varenda en på listan för att verkligen få tag på alla. Bättre sent än aldrig!
  • saturnina

Måste bara berätta att min 3-åring tittade i Matador webbshoppen på Molo-kläder med mig - han blev helt galen... DEN vill jag ha & DEN & DEEEN... mest poppis var lurvfleecarna - turkos eller röd. Blå stjärnbyxor samt Dinoraurietröja.

Min son har väldigt bra smak juu Tyvärr blev det ingen beställning till hans förtret.

• saturnina

Tindrisen03 skrev 2009-01-14 13:43:05 följande:

Här finns lite, blir billigare än att köpa i Sverige om man beställer några grejer www.ziggys.biz/ Vad vill du? Vilka stl? Suit finns på eleraff i 86, tröja i 86 på elvasmåtroll. Sen vet jag att det kommer kjol och några kortämade tröjor med det printet längre fram
    Tack för tipset! Det är 86 jag är ute efter. Helst byxorna, de är såå gulliga.
  • saturnina

Är det någon som vet hur de blågrå-rutiga Molo-tröjorna är i storleken (tasströjan var ju pyyyytteliten...)?

• saturnina

Jag börjar bli snurrig av allt letande efter nya Molosar. Är det någon som vet var det finns både leggings och tröja med pärlmönster stl 116 - så man slipper köpa från två olika ställen. Förlåt mitt pärl-tjat.

• saturnina

Kajsan skrev 2009-01-16 14:40:40 följande:

Den här rean kan jag rekommendera: hugin-mugin.jetshop.se/jag beställde en klänning till MIG ( ja hör vad lustigt det låter ) i förrfår och fick den idag.Den var helt underbar!
    Jag har också funderat på en klänning där!
  • saturnina

Har tyvärr ej haft byxor, bara några randiga T-shirts och de var små. Maila dem och fråga om längden!

• saturnina

Jo, förresten, jag har ju den svarta fleecetröjan med "bollar" från Hugin också. Liten! Fick ta 122 till min 4,5-åring och den sitter perfekt.

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!