Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
elva små troll
elva små troll
Jag har inte haft skidoverallen. Har haft de båda andra och de har varit bra. Har Miniature & Didriksons nu och de är super båda två. Har även haft en finoverall Cecilie Westh. Underbara, men inte för dagis direkt. Det står att det ska vara bra kvalitet, men de går sönder. Molon har jag aldrig haft, men hört att de är ojämna i kvaliteten.
Förresten Trumpette, Mary Janes gummistövlar, någon som sett? Letar febrilt.
tinkerbell74 skrev 2009-01-08 20:41:44 följande:
Hur lång tid tror ni det tar innan Hippo släpper tillbaka pengarna? Någon som fått återbetalning?
Jag tycker du ska höra först om de är 100% säkra på att paketet verkligen är skickat.
karmasus skrev 2009-01-09 08:59:36 följande:
Wailea skrev 2009-01-09 10:01:18 följande:
Nån som vet var jag kan hitta Molos nya pärlplattkläder? Helst större än storlek 80...
Måste bara berätta att min 3-åring tittade i Matador webbshoppen på Molo-kläder med mig - han blev helt galen... DEN vill jag ha & DEN & DEEEN... mest poppis var lurvfleecarna - turkos eller röd. Blå stjärnbyxor samt Dinoraurietröja.
Min son har väldigt bra smak juu
Tyvärr blev det ingen beställning till hans förtret.
Tindrisen03 skrev 2009-01-14 13:43:05 följande:
Är det någon som har sett nya Molo byxor med pärlmönster stl. 86?
Är det någon som vet hur de blågrå-rutiga Molo-tröjorna är i storleken (tasströjan var ju pyyyytteliten...)?
Jag börjar bli snurrig av allt letande efter nya Molosar. Är det någon som vet var det finns både leggings och tröja med pärlmönster stl 116 - så man slipper köpa från två olika ställen. Förlåt mitt pärl-tjat.
Kajsan skrev 2009-01-16 14:40:40 följande:
Ingen aning, men jag tvekade eftersom barntröjorna ju är rätt små...
Har tyvärr ej haft byxor, bara några randiga T-shirts och de var små. Maila dem och fråga om längden!
Jo, förresten, jag har ju den svarta fleecetröjan med "bollar" från Hugin också. Liten! Fick ta 122 till min 4,5-åring och den sitter perfekt.