• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • MissSvea

men vadå varför blir nadja aldrig frisk?kan man inte bli de?

• anniepannie84

Är de någon som har koll på den där tjejen som flyttade till fredrikshamn och sen tillbaka till greve,.. med sonen Sonny? jag förstår inte varför de följer henne.. är hon inte väldigt tråkig? De händer ju lixom inget i hennes liv?!?!

• Seaflower

ang nadja har jag hört att hennes leukemi är kronisk...

• Lovley

anniepannie84 skrev 2009-02-20 07:47:49 följande:

Är de någon som har koll på den där tjejen som flyttade till fredrikshamn och sen tillbaka till greve,.. med sonen Sonny? jag förstår inte varför de följer henne.. är hon inte väldigt tråkig? De händer ju lixom inget i hennes liv?!?!
    håller med, hon är skit tråkig att titta på
  • porslinsd0cka

Ja, håller också med Dina där.. är VÄLDIGT tråkig!!!

• Lina86

kanske så att hon är tråkig för att man inte har något särskilt att störa sig på hos henne :P

• anniepannie84

nja.. jag tror det är mer för att det inte händer något speciellt i hennes liv?
    De andra blir ju stämda och gravida och ska flytta hit och dit och byter jobb och börjar plugga... Vad har hon gjort.. flyttat med sin mamma till en annan stad... jaha sen trodde man ju att de skulle hända något?

• Lina86

ja, som jag säger.. finns ju inget att störa sig på..

de andra stör man sig på pga jobb,pluggande och stämningar..

• anniepannie84

Jag tror inte att jag sitter och stör mig på något...?
    Skulle vara malou-stella och hennes mammas relation men de andra följer man ju bara för det är spännande...

• Nyfiken gul
    Lina86 skrev 2009-02-20 11:56:09 följande:
    kanske så att hon är tråkig för att man inte har något särskilt att störa sig på hos henne :P
    jo jag stör mig på att hon inte verkar ha ett eget liv... Nog för att hon är ung men inte kan man sluta ha ett liv bara för att man bor hemma?
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)