• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • mammamys06
    hejentjej skrev 2010-05-12 00:58:11 följande:
    va??? är hon med mikkel tillsammans med nagel-tjejens förra man????källa till det???
    nu hänger jag inte med, alltså, Katarina som har Mikkel är tillsammans med christina som har lukas????
    Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
  • Nifelheim
    mammamys06 skrev 2010-05-13 18:28:58 följande:
    nu hänger jag inte med, alltså, Katarina som har Mikkel är tillsammans med christina som har lukas????
    Nej, men med Lukas pappa ;)
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • mammamys06
    Nifelheim skrev 2010-05-13 18:31:57 följande:
    Nej, men med Lukas pappa ;)
    hahah, ja, så klart! Jasså, det var verkligen otippat. Har christina någon ny nu då?
  • Evsi

läste precis att katherina har gett upp sin yngsta son. Hon fick aldrig några moderskänslor för honom så nu är han ett avslutat kapitel i hennes liv...sorgligt!
    Men kanske det bästa?!?!

Mamma till Lucas 050823 & Simon 070526
  • Evsi

Och Malou Stella dejtade en Svensk kille ett tag
    Eller gör fortfarande kanske?
    Jag antog bara att det var en kort affär eftersom det är M-S vi pratar om {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_wink}

• Evsi

nu bombarderar jag tråden känner jag (sorry!)
    Men nu läste jag att Christina..ni vet hon som socialen var efter som bråkade min sin kille hela tiden och hade 2 söner, simon & sebastian, hon har nu 3 söner och är gravid med nr 4...ojoj
    Christina Rahbek

• April barn

Tycker detta program är ganska tragiskt ibland då många av dem (inte alla) visar en väldigt dålig sida av unga föräldrar.

• bara lilla jag

hittar inte christina och peter tillbaka till varandra igen??? Vilken grej och va efter jag känner mig ni har säkert pratat om det här länge

• mammamys06

men nu är jag förvirrad, nu har ju Peter en tjej som heter Bianca?? var han inte tillsammans med Kristina??

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)