• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Misty W

Nu har jag kollat dom två första och jag vill bara se mer!
    Går det varje dag i danmark? tänkte hur jag ska lägga upp det eftersom det kostar en del och då får jag ha abonemanget i 5 dagar. smartast att se en vecka i taget eller liknande.

Jag lider med melissa iallafall.

• Miiikaaa

Misty W skrev 2009-02-13 12:20:26 följande:

Nu har jag kollat dom två första och jag vill bara se mer!Går det varje dag i danmark? tänkte hur jag ska lägga upp det eftersom det kostar en del och då får jag ha abonemanget i 5 dagar. smartast att se en vecka i taget eller liknande.Jag lider med melissa iallafall.
    tyckte att jag läste någonstans att det visas varje tisdag och onsdag
  • Niccita
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2009-02-13 12:31:13 följande:
    tyckte att jag läste någonstans att det visas varje tisdag och onsdag
    Alldeles rätt
    När jag inte hade de kanalen tvingade jag mig själv att "glömma bort" att de fanns där så jag fick halva säsongen på ett abbonemang. Blir ju svindyrt annars med 20dkk för 5 dagar!
  • Marielle 84

Katharina med mikkel

Vem tusan e hon nu igen?? Någon som har nån bild? Blir bara gröt i huvudet när jag försöker tänka.

Mamma till Ian 040513, Nelly 071205 och gravid med bf 090526
  • Tovas Mamma
    Marielle 84 skrev 2009-02-15 09:30:37 följande:
    Katharina med mikkelVem tusan e hon nu igen?? Någon som har nån bild? Blir bara gröt i huvudet när jag försöker tänka.
    Hon är mörk, verkar lite blyg medt hela tiden...
    ~ Mamma till världens underbaraste Tova ~ * ~ www.zizzi.bloggagratis.se/ ~
  • kvinna 86

Marielle 84 skrev 2009-02-15 09:30:37 följande:

Katharina med mikkelVem tusan e hon nu igen?? Någon som har nån bild? Blir bara gröt i huvudet när jag försöker tänka.
    mörkhårig, hade alltid håret hängande framför ansiktet..måste inte speciellt bra efter förlossningen. hon hade fött en son innan som dog. var också uppe i rätten
  • Marielle 84

Aaa jag vet nu vem hon är, googlade mig gråhårig igår innan jag fick svar från er

Mamma till Ian 040513, Nelly 071205 och gravid med bf 090526
  • MissSvea

Misty W skrev 2009-02-13 08:45:06 följande:

Kul namn =) Varför lägger man upp sånna bilder? sen är hon ju morsa nu.. stackars sonen även om hon är snygg.
    men fy fan vilken morsa att göra så snacka om omoget
  • tobiq

Fast tror ni verkligen att det är hon på bilderna? Tror att det mkt väl kan vara så att det är någon som fejkat hennes ansikte- eller är ruggigt lik. Finns en porrfilm med exakta kopian av Tilde De Paula, och det är inte hon:)

Lyckligare än någonsin!
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)