• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • kvinna 86

MissSvea skrev 2009-02-20 00:08:01 följande:

men vadå varför blir nadja aldrig frisk?kan man inte bli de?
    i nadjas fall så är dte så att hennes leukemi är kronisk
  • MissSvea

kvinna 86 skrev 2009-02-20 13:41:50 följande:

MissSvea skrev 2009-02-20 00:08:01 följande:
    i nadjas fall så är dte så att hennes leukemi är kronisk
    vad sjukt kommer hon alltid ha den?men den kan hållas i chack med hennes mediciner eller
  • Niccita

Tror sand tv upptäckte att hon Dina var jävligt tråkig, hon är nämligen bara med en säsong

• mikipiki

Jag kollade på den länken till den danska tv kanelen, men jag fattade inte vad som hade hänt med Chatarinas bebis, nån som kan förklara, läste nånstans att den hade dött, sen hade nån annan skrivit att hon var deprimerad o inte kunde ta hand om den? Fattar inte :/

• Helennnna

helena82 skrev 2009-02-20 16:43:36 följande:

vem är chatarina nu igen?
    Den mörkhåriga väll, hon som alltid har håret framför ansiktet? Rätta mig om jag har fel.
  • Niccita

Lovley skrev 2009-02-20 16:48:11 följande:

när kommer june tillbaka??
    June kommer inte tillbaka
  • Niccita

mikipiki skrev 2009-02-20 16:15:56 följande:

Jag kollade på den länken till den danska tv kanelen, men jag fattade inte vad som hade hänt med Chatarinas bebis, nån som kan förklara, läste nånstans att den hade dött, sen hade nån annan skrivit att hon var deprimerad o inte kunde ta hand om den? Fattar inte :/
    Hon lämnade bort bebisen till pappan, skrev på papper om att inte söka umgänge om hon slapp betala underhåll och nu ångrar hon sig, typ.
    Hon hade en födselsdepression.
  • Helennnna

Niccita skrev 2009-02-20 18:10:56 följande:

mikipiki skrev 2009-02-20 16:15:56 följande:
    Hon lämnade bort bebisen till pappan, skrev på papper om att inte söka umgänge om hon slapp betala underhåll och nu ångrar hon sig, typ. Hon hade en födselsdepression.
    Nej fy va hemskt. Så hon gjorde ett beslut när hon var deprimerad!? men finns det inget hon kan göra åt det då?
    Fast å andra sidan har hon ju redan ett barn (Mickel eller vad han heter).
    Fick hon barnet tsm med en ny eller med samma pappa som innan? Hörde någonstans att det var med samma. Men han tar ju inte ens hand om Mickel så varför skulle han ta hand om detta barn i sånna fall..

jag tror att det är med en ny.. Någon som vet?
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)