• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • AngelicaJennifer

Nån som har Nadjas blogg?

• Svart ros

tobiq skrev 2009-02-18 22:01:28 följande:

Fast tror ni verkligen att det är hon på bilderna? Tror att det mkt väl kan vara så att det är någon som fejkat hennes ansikte- eller är ruggigt lik. Finns en porrfilm med exakta kopian av Tilde De Paula, och det är inte hon:)
    Jag tror det visst kan vara hon på bilderna. Varför skulle man fejka? Någon kändis är hon ju inte precis och sen tror jag verkligen hon tycker om killarnas uppmärksamhet.

Har ni förresten sett att det finns några "hata malou-stella" grupper på facebook?
  • MissSvea

Vicke85 skrev 2009-02-19 10:39:45 följande:

tobiq skrev 2009-02-18 22:01:28 följande:
    Jag tror det visst kan vara hon på bilderna. Varför skulle man fejka? Någon kändis är hon ju inte precis och sen tror jag verkligen hon tycker om killarnas uppmärksamhet.Har ni förresten sett att det finns några "hata malou-stella" grupper på facebook?
    snacka om att vara avundsjuka och lägga onödig energi.vilken normal männsika ägnar tid åt att hata andra?Snacka om att ha dålig självkänsla.
  • Svart ros

MissSvea skrev 2009-02-19 11:39:18 följande:

snacka om att vara avundsjuka och lägga onödig energi.vilken normal männsika ägnar tid åt att hata andra?Snacka om att ha dålig självkänsla.
    `
    Ja eller hur?!
    Jag blev helt paff när jag såg det. Dom är startade för att Malou-Stella inte tar hand om sin son ordentligt utan lämnar ansvaret til sin mamma...
    Känns inte helt okej faktiskt!
  • tobiq
    tobiq skrev 2009-02-18 22:01:28 följande: Jag tror det visst kan vara hon på bilderna. Varför skulle man fejka? Någon kändis är hon ju inte precis och sen tror jag verkligen hon tycker om killarnas uppmärksamhet.Har ni förresten sett att det finns några "hata malou-stella" grupper på facebook?
    Klart att det KAN vara hon ja, håller med om att hon säkert hade velat ha den uppmärksamheten men det kan lika gärna vara någon som jävlas, ganska känd är hon ju ändå, säkert ännu mer i danmark.
    Lyckligare än någonsin!
  • AngelicaJennifer

Nån som vet var filmen på Nadjas barn finns? Hon har gjort en film om -elias.

• Kaslin4ever070227

Blev tår ögt av begravningen,men fick inte hon ett barn till senare sen?

• septbebis
    AngelicaJennifer skrev 2009-02-19 18:58:35 följande:
    Nån som vet var filmen på Nadjas barn finns? Hon har gjort en film om -elias.
    www.naddi.dk/
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)