• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Imas

När man googla Malou Stella så var det ju det första som dök upp Undrar om det var efter eller före Unga Mödrar.

När får man se June igen tyckte hon hade så roligt hår och alltid spelade dom
    redneck-banjo som bakgrundsmusik när man fick se henne och hette han Hans-Christians hus.

• Svart ros

Imas skrev 2009-02-12 20:27:33 följande:

När man googla Malou Stella så var det ju det första som dök upp Undrar om det var efter eller före Unga Mödrar. När får man se June igen tyckte hon hade så roligt hår och alltid spelade dom redneck-banjo som bakgrundsmusik när man fick se henne och hette han Hans-Christians hus.
    Det hade ju lagts upp i början av januari i år så det var nog inte innan Unga mödrar iaf.
  • mammamys06

Jag googlade på Malou stella och fick upp följande länk....www.min-mave.dk/debatten.php&SubjectID=828692&del=

och där står det att hon är gravid med barn nr 2

Att dricka kaffe utan mjölk är som kärlek utan kyssar- INTE kul!
  • Imas

Vicke85 skrev 2009-02-12 20:39:34 följande:

Imas skrev 2009-02-12 20:27:33 följande:
    Det hade ju lagts upp i början av januari i år så det var nog inte innan Unga mödrar iaf.
    Nej för visso.
  • kvinna 86

jasså hon får ett barn till? googlade på henne nu och det kom upp nakenbilder på henne???!!!

• Niccita

mammamys06 skrev 2009-02-12 20:44:46 följande:

Jag googlade på Malou stella och fick upp följande länk....www.min-mave.dk/debatten.php D=258&SubjectID=828692&del=och där står det att hon är gravid med barn nr 2
    Kolla när det är skrivet
  • kvinna 86

vad jag har förstått så blir dte inget barn nr 2... antingen gör hon abort eller får missfall... är vad jag tror men kan ha fel

• Lovley

jag fattade inte det avsnittet med hon som är mikkels mamma,.
    Fick hon inte ha sina söner för deras pappor eller hade hon förlorat den lilla sonen?

• kvinna 86

Lovley skrev 2009-02-12 21:34:35 följande:

jag fattade inte det avsnittet med hon som är mikkels mamma,.Fick hon inte ha sina söner för deras pappor eller hade hon förlorat den lilla sonen?
    hon får nästan aldrig träffat sitt andra barn har jag för mig. tror pappan har ensam vårdnad
  • HullaDk

Köbte tv tid till nutv.dk och kollade 1 avsnitt av säson 8
    Endaste person som var "gammel" var Katharina med mikkel. Hon har fåt ett barn mer med mikkels pappa, men pga födselsdepression kunne hon inte ta hand om 2 barn ensam och nye bebisen flyttade till pappan. Sen blev det kämpigt om foräldreretten och hon forlorade och fick bara se sin pojke 2 timer i veckan. Så 4 mdr gammel bebis har hon i alt bara set 1 månad. Nu har hon helt uppgit, det var for hårdt for hon att bara träffe bebisen 1 g i veckan så hon fraskrev sig foräldrerätten till han och kommer inte träffe han mer, hon kjänte att änners kunne hon inte ta hand om stora pojken mikkel.

Och fan va jag gråt, aldrig har jag set så olyckligt avsnitt.
    Tyckte så synd om Katharina, men forstår samtidigt också vafor hon var tvungen att gi upp sitt barn.

Änners var det bare nogra nye tjejer med, malou stella var inte i programmet även om det hadde kort på hon på forsiden.

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)