• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Nyfiken gul

hur går det för den här nya tjejen Inge? får hon ordning på sitt liv? Och hur går det för Hanna?

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • miamisan
    Nyfiken gul skrev 2010-05-24 18:43:46 följande:
    hur går det för den här nya tjejen Inge? får hon ordning på sitt liv? Och hur går det för Hanna?
    Försökte googla Inge men fick inte fram något nytt...
    ♥ Tristan 080118 ♥ Mathilde 091119 ♥
  • mammamys06

Oj, hoppas inte Katherina skaffar barn med denna Dennis också! För det håller väl inte särskilt länge eftersom hon senare blir tillsammans med Peter....

Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
  • sasssyy

Ang Inge så kommer hon inte vara med i Unga mödrar i nästa säsong... iaf inte mycket. Läste att hennes medverkan är stoppad "pga en del negativa händelser"

Jag vet dock vem som är pappan till hennes barn

• Nyfiken gul
    sasssyy skrev 2010-05-25 08:34:49 följande:
    Ang Inge så kommer hon inte vara med i Unga mödrar i nästa säsong... iaf inte mycket. Läste att hennes medverkan är stoppad "pga en del negativa händelser"Jag vet dock vem som är pappan till hennes barn
    aj då det där lät ju inget vidare...    hoppas bara det inte innebar att hon blivit av med dottern...
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • sasssyy

nej dottern har hon kvar så vitt jag förstått, tror att hon kanske fått lite negativ kritik eller blivit utsatt för något... kan ju vara så att soc tex tycker att hon ska fokusera på flickan och inte på att vara med i tv??

• miamisan

Följande har hänt Hannah:

Hennes pojkvän (antar att det är Nikki) var otrogen så förhållandet tog slut efter 6 månader. Hannah fick flytta till ett Mödrehjem (Mammahem) för att lära sig att ta hand om sin dotter. Det verkar ha gått bra för nu bor hon nog i egen lägenhet i Skive.
    Pappan (22åring) till barnet har träffat Cecilya under en kort stund i Tingsrätten, där de var för att bestämma underhållet till dottern. Han verkade glad för att träffa henne och Hannah tror att de kommer få en far och dotter relation i framtiden (vilket han inte ville när Hannah var gravid).
    Och till hösten börjar Cecilya på dagis och då vill Hannah börja läsa till sjuksköterska.

♥ Tristan 080118 ♥ Mathilde 091119 ♥
  • bara lilla jag

men nej kommer mikkels mamma dumpa dennis? Han verkar ju vara den som varit vettigast och varit bäst för mikkel av alla hennes killar som man fått "träffa" under programmets gång

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)