• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Helennnna

Jag tittade på Bentes bilder i hennes blogg eller va det nu va. Hon har ju snart en ny som heter Charlie. Å sen Camilla med sonen Oliver har snart en ny kille som heter christian. Finns det något par av föräldrarna som håller ihop eller. hehe

• Helennnna

Tina med ängeln Christoffer skrev 2008-12-11 23:31:40 följande:

lillamuan skrev:nej sofie som är tillsammans med han som har en flicka med hon den sure.den sure tjejen är det hon som gifte sig med pappan och skilde sig någon vecka senare?
    Precis.
  • Tina med ängeln Christoffer

Vem är Stella? Jag är urusel på namn!

• smultronsaft

Vet någon vad det är Bente pluggar till? Var inne på hennes blogg men jag fattar inte danska, så ja orkade inte läsa så mkt:-

• DesiréeochThéosmamma
    smultronsaft skrev 2008-12-12 00:43:01 följande:
    Vet någon vad det är Bente pluggar till? Var inne på hennes blogg men jag fattar inte danska, så ja orkade inte läsa så mkt:-
    länka till bloggen så kan jag läsa =)
  • DesiréeochThéosmamma

ops skyller på trötthet

• Helennnna

smultronsaft skrev 2008-12-12 00:43:01 följande:

militär ska hon väl bli
  • Helennnna

Tina med ängeln Christoffer skrev 2008-12-12 00:30:59 följande:

Vem är Stella? Jag är urusel på namn!
    Stella är 16 åringen som bor hemma hos sin mamma, hon måste vara i niondemånaden nu (jag ser programen). Hon har nyligen träffat en kille, som kankse ska flytta hem till dom. Ringer det i någon klocka?
  • mammamys06

Vad har Bente för blogg, kan du länka? Några andra länkar till mammornas bloggar?

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)