• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • porslinsd0cka

de gottar sig säkerligen michelle över.. bitter som hon verkar vara

• mammamys06

Men hur går det för Michelle då? Får hon också några fler barn och hänger hon ihop med killen till barnet i så fall?

• Helennnna

mammamys06 skrev 2008-12-16 15:35:30 följande:

Men hur går det för Michelle då? Får hon också några fler barn och hänger hon ihop med killen till barnet i så fall?
    Det undrar jag med. Eller "tar hon tbx" Simon igen kankse? Hon värkar ju inte lite svartis över att simon träffade Sofie.
  • Tieo

Har för mig att varken michelle eller sofie har mer att göra med simon. Däremot blev väl michelle och sofie riktigt goda vänner

• Fia96

Michelle tar tillbaks Simon och de har ngt slags halvförhållande men sen går de snabbt isär igen. Michelle o Sofie träffas med barnen i ngt avsnitt. Nåt som är ganska konstigt är att Michelles kompis som har visats i några program även är "jättekompis" med Sofie och är med vid hennes förlossning.

• Helennnna

längtan09 skrev 2008-12-21 13:09:58 följande:

Varför tar det slut mellan Simon och Sofie?
    Jag vet inte men kan tänka mig att det beror på att han jobbar så mycket? Han är ju borta både dag och natt. Det höll väl inte då eller något.
  • kvinna 86
    Fia96 skrev 2008-12-12 23:20:11 följande:
    Bente pluggar på ngn Kock/kallskänke-utbildningen. Hon slutade på militärutb.Christina M. Peter blir Nageltekniker.Christina( som soc hotar ta barnen ifrån) har fått en tredje son med Dennis och sen har de flyttat isär.Den mörka Katerina(som har Mikkel) får en son till med sin fd kille (och fd kompis) Jonas. Han har för närvarande vården av Pojken och Katerine får inte träffa sin son så ofta.Camilla med de tre pojkarna har nyss fått en liten dotter med sin man. Mannen var därefter otrogen och de gick isär (hur det är nu vet jag inte).June har separerat från Hans-C och fått en till dotter med en ny man.Puh, mkt blev det....
    vem är jonas som katarina får barn med? har man fått se honom?? och varför får hon inte träffa sin son så ofta? hon som inte ville ha fler barn.. sålät det på henne iaf tidigare
  • längtan09

Helennnna skrev 2008-12-21 19:24:00 följande:

längtan09 skrev 2008-12-21 13:09:58 följande:
    Jag vet inte men kan tänka mig att det beror på att han jobbar så mycket? Han är ju borta både dag och natt. Det höll väl inte då eller något.
    ah okej, tack så mkt :D
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)