• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • DesiréeochThéosmamma
    kvinna 86 skrev 2008-12-30 22:07:57 följande:
    vilken christina är det?
    hon som ej vet vem pappan är till hennes barn
  • kvinna 86

jaha okej.. :)

så det är inte han som sitter i fängelse som är pappa?

• HannahE

Kan man hitta alla avsnitten nånstans?

• DesiréeochThéosmamma

Nu har jag sett ALLA =)

HannahE skrev 2008-12-30 22:53:00 följande:
    Kan man hitta alla avsnitten nånstans?
    www.kanal4.dk    Där kan du köpa en licens tex 5 dagar för 19dkr =)
  • Arvid06Allis09

Nån som vet hur länge Bente står ut i det militära?? Med tanke på allt hon gnäller över där menar jag... Tung packning, att behöva ta order osv...

• Misty W

Hon stog inte ut så länge, fattar juh inte riktigt när dom snackar månader eller veckor. Men hon har slutat och går nu i nån kockskola eller nått.

• Arvid06Allis09

Misty W skrev 2008-12-31 10:09:52 följande:

Hon stog inte ut så länge, fattar juh inte riktigt när dom snackar månader eller veckor. Men hon har slutat och går nu i nån kockskola eller nått.
    Ha, var väl det jag misstänkte!
  • Misty W

Ingen av tjejerna som verkar palla göra samma sak under en längre tid. dom byter jobb, går hemma eller byter utbildningar. Fattar inte hur dom kan gå runt, alla har egna fina lägenheter eller hus.

• Svart ros

Ja det har jag också tänkt på att de bor i fina lägenheter som verkar vara nyrenoverade. Hur går det ihop eller är alla lägenheter/hus nyrenoverade i Danmark?? Det borde ju kosta en del i hyra...

Misty W skrev 2008-12-31 10:24:27 följande:

Ingen av tjejerna som verkar palla göra samma sak under en längre tid. dom byter jobb, går hemma eller byter utbildningar. Fattar inte hur dom kan gå runt, alla har egna fina lägenheter eller hus.
  • tobiq
    DesiréeochThéosmamma skrev 2008-12-31 01:20:35 följande:
    Nu har jag sett ALLA =) www.kanal4.dk    Där kan du köpa en licens tex 5 dagar för 19dkr =)
    Dum fråga kanske, men det är utan textning då va? fattar ju inte danska alls tyvärr...
    Lyckligare än någonsin!
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)