• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Tina med ängeln Christoffer

Helennnna:
    Är det den mörhåriga tjejen som fick hjälp hur man skulle ta sig ut och ur en säng när man hade foglossning och som hade kalas nyligen? Hon säger att hennes mamma är hennes bästa vän? Har klockan ringt rätt hos mig?

• mammamys06

Aha, nu ser jag att länk till Bentes blogg finns här redan....Tycker det är lite svårt att förstå allt, danska är lite knepigt

• DesiréeochThéosmamma
    Tina med ängeln Christoffer skrev 2008-12-12 08:08:21 följande:
    Helennnna:Är det den mörhåriga tjejen som fick hjälp hur man skulle ta sig ut och ur en säng när man hade foglossning och som hade kalas nyligen? Hon säger att hennes mamma är hennes bästa vän? Har klockan ringt rätt hos mig?
    japp klockan ringde väldigt rättSkrattande
  • Helennnna

Tina med ängeln Christoffer skrev 2008-12-12 08:08:21 följande:

Helennnna:Är det den mörhåriga tjejen som fick hjälp hur man skulle ta sig ut och ur en säng när man hade foglossning och som hade kalas nyligen? Hon säger att hennes mamma är hennes bästa vän? Har klockan ringt rätt hos mig?
    Precis Stella heter hon.
  • Fia96

Bente pluggar på ngn Kock/kallskänke-utbildningen. Hon slutade på militärutb.
    Christina M. Peter blir Nageltekniker.
    Christina( som soc hotar ta barnen ifrån) har fått en tredje son med Dennis och sen har de flyttat isär.
    Den mörka Katerina(som har Mikkel) får en son till med sin fd kille (och fd kompis) Jonas. Han har för närvarande vården av Pojken och Katerine får inte träffa sin son så ofta.
    Camilla med de tre pojkarna har nyss fått en liten dotter med sin man. Mannen var därefter otrogen och de gick isär (hur det är nu vet jag inte).
    June har separerat från Hans-C och fått en till dotter med en ny man.
    Puh, mkt blev det....

• Fia96

Sett allt + påläst (have no life...)

• LindaSundberg

Oj herregud vad barn hit och dit överallt och att alla går isär.

• DesiréeochThéosmamma

www.kanal4.dk

Där är serien sen får man betala för att se

19dkr för 5 dagar....ha lite unga mödrar marathon kanske?

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)