• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Engla75

Är det något förhållande som håller?!

• porslinsd0cka

Engla75 skrev 2008-12-22 13:50:01 följande:

cristina och peter med lucas, tror jag håller.. ^^
  • Fia96

kvinna 86 skrev 2008-12-21 20:47:16 följande:

vem är jonas som katarina får barn med? har man fått se honom?? och varför får hon inte träffa sin son så ofta? hon som inte ville ha fler barn.. sålät det på henne iaf tidigare
    Han kommer i en senare omgång. De är vänner som sen blir ett par. De bor inte på samma danska "ö". Hon fick tydligen en depression efter att ha fått även denna andra son och då var Jonas där och tog hand om honom. Han fick sen flytta med Jonas hem och sedan verkar det ha varit lite tvister hit och dit om hennes umgängesrätt (detta får man inte se i tv, hon har berättat det på ett forum)
  • Fia96

Engla75 skrev 2008-12-22 13:50:01 följande:

Louise och Ronnie, de har gift sig. Nadja med leukemi och hennes kille, de har fått ett barn till (efter han som dog).
  • Misty W
    Fia96 skrev 2008-12-22 22:31:57 följande:
    Engla75 skrev 2008-12-22 13:50:01 följande: Louise och Ronnie, de har gift sig. Nadja med leukemi och hennes kille, de har fått ett barn till (efter han som dog).
    Fick dom ett efter hennes son eller va det han som dog?
  • kvinna 86
    Misty W skrev 2008-12-22 22:36:31 följande:
    dom fick ett barn som dog efter hennes stora son (som var med i serien) nu har dom fått en son till (alltså en 3:e)
  • kvinna 86

oj skrev kosntigt. menade att hon har ju en stor son, sen fick hon en som dog,och sen kom nu den 3:e

• mammamys06
    Misty W skrev 2008-12-22 22:36:31 följande:
    Men fy så hemskt hur dog pojken då och hur gammal? Fy för allt hon gått igenom. Hon förtjänar verkligen att få vara lycklig.
    Jag kan inte bli frisk men kan välja att leva lycklig som sjuk
  • Helennnna

Louise och Ronnie vilka är det? Ni pratar om att dom har fått en tredje son och en av deras barn dog. Har jag missat något?

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)