• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • kvinna 86
    Misty W skrev 2008-12-29 23:37:24 följande:
    beror på va du vill veta =)Jag har 2 avsnitt kvar på &:an och hon har hittils inte luskat ut det.
    vill veta vem som är pappan men allt skvaller går bra  menar du att hon själv inte vet vem som är pappan?
  • Misty W

Hittils så har hon varit uppe i rätten och fått berätta vilka hon varit med runt tiden hon blev gravid. dom ska därför kolla hennes ex trotts att han är svart och sonen är vit, dock börjar han tydligen bli liyte mörkare på vissa ställen. så nu väntar hon väl på att dom ska ta tester. sonen är i allafall då 7 månader.

• kvinna 86

okej tack. tänkte väl att det kunde bli svårt.min dotter är mulatt, man ser att pappan är mörk men hon är ändå väldigt ljus... många tror att pappan är mulatt själv och inte helafrikan. hon trodde ju att hon skulle kunna avgöra det direkt

• Misty W

Så jag ska köpa mig en ny 5dagars period och se klart avsnitten och hela sista säsongen.
    Älskar att se dom, man tror man snackar nästan danska när man kollat på ett par avsnitt =)

• pluttebarn

Någon mer som tänkte på att Malou-stella inte hade nåt babyskydd i bilen? De kanske inte är så noga med sånt i DK. ..

Såg så mysigt ut när hon kom hem med den lille, längtar så tills det är min tur... ;)

3D ul i v 22. bilder finns på lillebror
  • Jenny87
    pluttebarn skrev 2008-12-30 16:03:40 följande:
    Någon mer som tänkte på att Malou-stella inte hade nåt babyskydd i bilen? De kanske inte är så noga med sånt i DK. ..Såg så mysigt ut när hon kom hem med den lille, längtar så tills det är min tur... ;)
    I något av dom första avsnitten som dom visade här så var det någon som också hade barnet i liggdelen så där i bilen, så det är väl vanligt att göra så där Fundersam
    (¯`°?.¸ ღ♥ Måns 13 november 2007 ♥ღ¸.?°´¯)
  • Misty W

Jag har oxå märkt det. jag trodde dom hade annorlunda skydd som man typ kunde ha i vagn och sånt. tycker alla deras babyskydd ser helt skeva ut.

• DesiréeochThéosmamma

Jag kan bara säga att min svågor i Danmark var otroligt noga (Självklart) med att våran dotter skulle ha babyskydd när vi skulle åka me honom i augusti. Så dom är noga med det där men som sagt alla vet ej det tydligen.

Jag vet att Hon Christina har i sista säsongen har fått tag i den killen som hon hade ett one night stand med. Jag har BARA 9 avsnitt kvar från sista säsongen =)

• kvinna 86
    DesiréeochThéosmamma skrev 2008-12-30 20:46:12 följande:
    Jag kan bara säga att min svågor i Danmark var otroligt noga (Självklart) med att våran dotter skulle ha babyskydd när vi skulle åka me honom i augusti. Så dom är noga med det där men som sagt alla vet ej det tydligen. Jag vet att Hon Christina har i sista säsongen har fått tag i den killen som hon hade ett one night stand med. Jag har BARA 9 avsnitt kvar från sista säsongen =)
    vilken christina är det?
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)