Unga Mödrar (spoilertråd)
Spoliers här. ![]()
Spoliers här. ![]()
hur många är det som vet att stine o benno får en son??? detta är en spoilers tråd så jag får väl skriva det här???
äntligen en tråd som man kan skriva i utan att bli anmäld
Hur gick det för Hannah fick hon behålla sin dotter?
Följande har hänt Hannah:
Hennes pojkvän (antar att det är Nikki) var otrogen så förhållandet tog slut efter 6 månader. Hannah fick flytta till ett Mödrehjem (Mammahem) för att lära sig att ta hand om sin dotter. Det verkar ha gått bra för nu bor hon nog i egen lägenhet i Skive.
Pappan (22åring) till barnet har träffat Cecilya under en kort stund i Tingsrätten, där de var för att bestämma underhållet till dottern. Han verkade glad för att träffa henne och Hannah tror att de kommer få en far och dotter relation i framtiden (vilket han inte ville när Hannah var gravid).
Och till hösten börjar Cecilya på dagis och då vill Hannah börja läsa till sjuksköterska.
Tacktack
Hur kommer det gå för Rebecka?
verkar som om jakob lämnat henne faktiskt...han sa igår att han inte tycker om henne längre men eftersom detta är en spoilers tråd så kan jag avslöja att hon har en dotter som heter Melina idag
var fick man reda på att hannah har egen bostad
verkar som om jakob lämnat henne faktiskt...han sa igår att han inte tycker om henne längre men eftersom detta är en spoilers tråd så kan jag avslöja att hon har en dotter som heter Melina idag
var fick man reda på att hannah har egen bostad