• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Orion87
    bara lilla jag skrev 2010-06-02 16:57:21 följande:
    jaaa jag har skvaller!!! :D

Michelle: Som var gift med simon i typ 1 månad har en ny och jag är ganska säker på att dom har gift sig..

Nadja: Verkar har brytit upp med pappan till son nr 2! 
    var läste du det?

åh hoppas det där med nadja inte är sant. dem var så fina tillsammans!
  • bara lilla jag

fejan haha, kanske inte bästa stället att kika på.. Men på nadja så hade hon beskrivit lite typ att hon har 2 söner osv.. Men inte skrivit om någon kille vilket man kanske gör när man ändå är i färd med att berätta om sitt liv.. men ja förhoppningsvis är dom tillsammans fortfarande.. nu ska jag snoka vidare :D

• Nyfiken gul

nån som vet om man får se nagel-christina något mer?? vore rätt kul och se hur hon har det som ensamstående och vad hon har för åsikter om att  peter dejtar andra unga mammor?

eller nån som vet hur hon har det idag?

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • bara lilla jag

jag hade fel!! Troligvis är nadja inaktiv på facebook för hör här nu! Dom är förlovade och dom har 3 barn!! Alltså nadjas sebastian sen har dom 2 barn tillsammans! men det har inte hon skrivit på sin facebook så antar att hon inte är så aktiv.. Är det någon som vet vad katerina (mikkels mamma) heter i efternamn?

• Orion87
    bara lilla jag skrev 2010-06-02 18:32:44 följande:
    jag hade fel!! Troligvis är nadja inaktiv på facebook för hör här nu! Dom är förlovade och dom har 3 barn!! Alltså nadjas sebastian sen har dom 2 barn tillsammans! men det har inte hon skrivit på sin facebook så antar att hon inte är så aktiv.. Är det någon som vet vad katerina (mikkels mamma) heter i efternamn?
    Pedersen men tror hon stavar katherina
    fast här står de att hon heter kathArina :O
    www.udeoghjemme.dk/Artikler/De%20Unge%20Moedre/2010_07_katharina.aspx
  • Julia08
    Nyfiken gul skrev 2010-06-02 18:26:06 följande:

nån som vet om man får se nagel-christina något mer?? vore rätt kul och se hur hon har det som ensamstående och vad hon har för åsikter om att  peter dejtar andra unga mammor?

eller nån som vet hur hon har det idag?

Hahaha.... Den där Peter tror jag bara är kamerakåt och dejtar de unga mammorna för att hänga kvar i serienCool!
  • bara lilla jag

och dom verkar vara tillsammans fortfarande peter och katherina

• Nifelheim
    bara lilla jag skrev 2010-06-02 18:32:44 följande:
    Men, det stod ju någonstans att hon steriliserat sig pga cancern. Hur kan de då ha 3 barn?
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • bara lilla jag
    Nifelheim skrev 2010-06-02 19:31:32 följande:
    Men, det stod ju någonstans att hon steriliserat sig pga cancern. Hur kan de då ha 3 barn?
    han står iaf som förlovad med nadia och det står att han har 3 barn.. så jag vet inte :) 7, 3 och 1 är barnen om jag inte missminner..
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)