• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • miamisan
    bara lilla jag skrev 2010-05-28 12:57:29 följande:
    Hur går det för tvillingmamman? Någon som har koll på henne?
    Läste någon artikel om att hon skiljt sig från barnens pappa och levde ensam med tvilligarna.

Det låter rätt vettigt med tanke på att han inte verkar bry sig om varken henne eller barnen. Märklig typ..
    ♥ Tristan 080118 ♥ Mathilde 091119 ♥
  • DesiréeochThéosmamma
    miamisan skrev 2010-05-28 14:20:13 följande:
    Läste någon artikel om att hon skiljt sig från barnens pappa och levde ensam med tvilligarna.Det låter rätt vettigt med tanke på att han inte verkar bry sig om varken henne eller barnen. Märklig typ..
    Ja han såg knappt sina barn och verkade själva välja att sova där han låg inne i det militära under helgerna än att åka hem till sin fru och barn.

Han avsag sig sin rätt till barnen, lägenheten och allt annat dom hade för att barnen skulle ha en fast grund att bo på.

Puhh tycker folk avsäger sin föräldrarroll hela tiden i den serien.
  • Nyfiken gul
    DesiréeochThéosmamma skrev 2010-05-28 20:39:15 följande:
    Ja han såg knappt sina barn och verkade själva välja att sova där han låg inne i det militära under helgerna än att åka hem till sin fru och barn.Han avsag sig sin rätt till barnen, lägenheten och allt annat dom hade för att barnen skulle ha en fast grund att bo på. Puhh tycker folk avsäger sin föräldrarroll hela tiden i den serien.
    jag tycker det känns sådär faktiskt med den killen...

dom har förlorat ett barn i graviditeten - och sen blir hon gravid med tvillingar..

han har haft ett antal månader på sig att välja vilken sida av familjelivet han vill stå på. Att sticka lagom när barnen är födda känns väldigt fegt!! hade han haft stake i sig har han gjort det innan dom föddes och istället gett henne en chans att få starta upp sitt liv som mamma med rätt hjälpmöjligheter...

träskalle!!
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • DesiréeochThéosmamma
    Nyfiken gul skrev 2010-05-28 20:51:46 följande:
    jag tycker det känns sådär faktiskt med den killen...dom har förlorat ett barn i graviditeten - och sen blir hon gravid med tvillingar..han har haft ett antal månader på sig att välja vilken sida av familjelivet han vill stå på. Att sticka lagom när barnen är födda känns väldigt fegt!! hade han haft stake i sig har han gjort det innan dom föddes och istället gett henne en chans att få starta upp sitt liv som mamma med rätt hjälpmöjligheter...träskalle!!
    Precis. Förstår inte hur man kan välja bort två små barn när man förlorat ett barn innan.

Mamman vill helst inte skiljas men ser ingen annan utväg. Hon får inget stöd eller känner sig inte uppskattad för all arbete hon gör för deras barn. Hon förstår inte varför han väljer att stanna kvar där han ligger, på helgerna istället för att komma hem till henne och barnen.
  • bara lilla jag

jaaa jag tyckte att jag kände igen tvillingmamman för visst har hon varit med förut? Hon var så bekant men inte med tvillingar i magen..

• Helennnna
    bara lilla jag skrev 2010-05-29 08:55:24 följande:
    jaaa jag tyckte att jag kände igen tvillingmamman för visst har hon varit med förut? Hon var så bekant men inte med tvillingar i magen..
    Har hon? Va det längesen för jag minns inte? Förlorade hon de barnet med samma pappa?
  • Orion87
    bara lilla jag skrev 2010-05-29 08:55:24 följande:
    jag tycker hon ser ut att kunna vara en syster till christina, hon som jobbade i nån livsmedelsaffär (men tror hon slutade där på grund av att hon jämt var borta för sonen var sjuk) kommer inte ihåg vad hennes som heter. inte nagel christina iallafall.
  • bara lilla jag
    Orion87 skrev 2010-05-29 11:08:36 följande:
    jag tycker hon ser ut att kunna vara en syster till christina, hon som jobbade i nån livsmedelsaffär (men tror hon slutade där på grund av att hon jämt var borta för sonen var sjuk) kommer inte ihåg vad hennes som heter. inte nagel christina iallafall.
    ja kanske jag vet inte, hon känns så bekant bara.. Men det är möjligt, du kan ha rätt att de är väldigt lika :D
  • Orion87
    bara lilla jag skrev 2010-05-29 12:06:24 följande:
    ja kanske jag vet inte, hon känns så bekant bara.. Men det är möjligt, du kan ha rätt att de är väldigt lika :D
    ja hehe :) fast just nu är ju christina (hon som jag menade) så himla smal. tror dem var mer lika när hon var lite "mulligare".
  • bara lilla jag

jaaa jag har skvaller!!! :D

Michelle: Som var gift med simon i typ 1 månad har en ny och jag är ganska säker på att dom har gift sig..

Nadja: Verkar har brytit upp med pappan till son nr 2! 

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)