• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • bara lilla jag

ni får kopiera och klistra in förstår mig inte på länkar

• bara lilla jag

hur dum är inte jag då dom har ju ett änglabarn också.. Idiot... glöm det jag skriver jag försöker bara hänga med men det gör jag inte.. ska nog hålla mina "upptäckter" för mig själv tror jag:P

• Missy M
    bara lilla jag skrev 2010-06-02 20:21:23 följande:
    han står iaf som förlovad med nadia och det står att han har 3 barn.. så jag vet inte :) 7, 3 och 1 är barnen om jag inte missminner..
    Elias 2 år är ju deras son som dog, tror att dom räknar det som deras barn även fast han dog. så dom har två levande barn och ett som dog...
    BF 14 april
  • Mammas Havanna

Var precis inne o kollade på Naddi´s sida alla bilder på Elias o hennes video. Fyy vad hemskt. Inget man ska se som ny gravid hormon svallande mamma :) Sorligt värre...

• 3 barns mamma84

Gråter sönder mig

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jojjo841212

vad hände med hon som ville ha tillbaka barnet hon gav upp??? Jag vet att hon e med han peter (grooouuupie) men i förra säsongen kämpade hon väl för att få tillbaka barnet som pappan typ flydde med?? Hon med mikkel pratar jag om alltså...

Och nån som vet vad som fick pappan att ta med sej barnet på stört o åka därifrån?

• bara lilla jag
    Jojjo841212 skrev 2010-06-06 01:01:35 följande:
    vad hände med hon som ville ha tillbaka barnet hon gav upp??? Jag vet att hon e med han peter (grooouuupie) men i förra säsongen kämpade hon väl för att få tillbaka barnet som pappan typ flydde med?? Hon med mikkel pratar jag om alltså...

Och nån som vet vad som fick pappan att ta med sej barnet på stört o åka därifrån?
    katherina (mikkels mamma) fick en förlossningsdepression och lämnade frivilligt ifrån sig bebisen till pappan, dessa två bodde inte tillsammans och dom var knappt tillsammans när bebisen (mikas) kom.. Hon skrev på papper om att han skulle ha vårdnaden och hon bytte address på honom till pappan.. Sen efter ett dryga halvår så ångrade hon sig och ville ha tillbaka honom men pappan vägrade. Det slutade med en liten tvist som ledde till att hon fick träffa mikas.. Men hon fick aldrig några moderskänslor för honom så hon gav upp sin son
  • annakohler
    Orion87 skrev 2010-06-02 16:59:13 följande:
    var läste du det?

åh hoppas det där med nadja inte är sant. dem var så fina tillsammans!
    ddet med nadia är inte sant..lääs hennes hemsida
  • annakohler
    bara lilla jag skrev 2010-06-02 18:32:44 följande:
    jag hade fel!! Troligvis är nadja inaktiv på facebook för hör här nu! Dom är förlovade och dom har 3 barn!! Alltså nadjas sebastian sen har dom 2 barn tillsammans! men det har inte hon skrivit på sin facebook så antar att hon inte är så aktiv.. Är det någon som vet vad katerina (mikkels mamma) heter i efternamn?
    ja dem har 3barn men en av dom föddes redan i v19 och dog Elias heter han
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)