• Mica82

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

barnvagnsbio tror jag inte är nåt för min herre tyvärr.... fast han är ju iofs besatt av teletubbies.... men jag vågar inte chansa. Ska det funka så ska han nog vara nyvaken och nymatad.

Kajsa
    han får ingen välling på natten...han vill aldrig ha välling. Han somnar om ganska snabbt när jag lägger en hand på honom eller buffar lite lätt på rumpan.
    Igår somnade han runt 20. vaknade 00.15 somnade om efter 10 min. vaknade nästa gång 6.40 somnade om snabbt till 7.30. Det är helt fantastisk! Trodde aldrig jag skulle få uppleva detta!

Känner för att vara social idag med Alexander har fortfarande feber.

Jenny
    riktigt kul att Johan gett ut en bok! Hoppas det kommer gå bra! grattis!

Lotta
    synd att inte Värnamo resan blir av. Det är kul att komma iväg ibland på små miniutflykter.

Imorgon ska jag o t se nya Bond filmen. Sen ska vi äta o sen bo på hotell. Me like! Nu när Alexander sover så mkt bättre känns det jättebra att låta våra föräldrar ha honom.

Någon som köpt julklappar än? jag har köpt en endaste!! men jag har ganska bra koll på vad jag ska köpa till de flesta....

Ha det bäst!

• Mica82

kajsa
    alexander verkar oxå ha en tillväxtperiod nu. Ser ju att han har vuxit jättemyckets en vi var på BVC sist. säkert 4 cm. Han slukar nästan allt han får ganska snabbt. I måndags då Tobias hade honom på kvällen var han vrålhungrig trots att han åt en hel burk mat för ca 2 månader sen. Tobias gjorde iordning 2 dl gröt, men han verkade vilja ha mer så då åt han upp nästan en hel burk mat oxå!!!!
    Hoppas det vänder snart med sömnen. men det gör det säkert!

Hemtex har ofta en massa fint! Har för mig attd et är 50% på all julbelysning nu!

• Mica82

haha! jag skrev verkligen 2 månader 2 timmar skulle ju det va! haha!

• Mica82

Alex
    jag är så glömsk.. kan du skriva namnet på kameramodellen

• Mica82

AnnSofie
    jag trodde det blivit bättre med sömnen för er Hoppas det vänder snart för er med!! kram!

• Mica82

Å Maria! Va skönt du ska ha det! Hoppas du får en riktig skön helg!!!

Rasmus, va é detta? 7 tänder?? Snart kan du ju äta en hel flintastek!

Linda
    ska kolla va Mediamarkt har att erbjuda! Har ju noll koll på detta med kameror och objektiv och vill höra med er som kan.

Nu ska jag leka med Alexander som står och drar i mog för att jag är sååå tråkig och sitter vid datorn i typ 5 minuter.

ha en skön fredagskväll!!

• Mica82

Men alexandra vad är det du säger... jag är verkligen så ledsen! Gud va hemskt! Ligger hon kvar i sthlm eller får hon komma hem nu? Fy så orättvist allt är ibland! kram!!

• Mica82

va kul Carina att du kikade in i tråden! Härligt ni har det! Amerikanerna ska alltid vara värst! Hoppas ni får en underbar sista vecka!

Imorgon ska jag till tandläkaren för första gången på 3 år...ser inte fram emot detta! *rysningar*

Tack Alex för fikan, det var väldigt trevligt! Kul att träffa dej Linda oxå o din lilla familj! För er som undrar så var både min o Lindas fam o tittade på samma radhus i närheten av Alex.

bio/restaurang/hotell upplevelsen igår var lovely och välbehövlig!!

Ha en mysig 1:a advents kväll!

• Mica82

Å vilka söta bilder på Annie, Edvin och Inez! Sötnosar!!

Linnea ( tror det var du som frågade) Vi är tokkära i radhuset och ska verkligen buda! Som tur är så ska inte Linda buda...hade varit lite jobbigt då Men jag vågar inte hoppas på för mycket för det var extremt många på visningen. Budgivnngen börjar på torsdag.

Alexander hosta har blivit mycket värre. han har varit vaken jättemycket i natt. mellan kl 2-6 var det mycket springande fram o tbx mellan sovrummen. sen somnade han om till kl 9. Ringde BVC angående hostan och hon misstänkte kikhosta, Ska ringa Barnmedicin kl 13 när de har telefontid.

Maria
    den där affären du pratade om på backaplan har jag hört mycket bra om. De har väl bara öppet 2 korta perioder/år?

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV