• Mica82

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Heja Leon! Dasg för en beställning av övningsgår-byxor nu tror jag

Alex
    Du som är expert på färgen vit.. vi ska sprutlackera det där gansla skåpet vi köpte. Vet du ngn speciell vit kuör som är bra? Finns ju hundra olika nyanser av vitt ju!

• Mica82

ett inlägg till Carina

Men carina då.... jag lider verkligen med dej.. vet precis vad du går igenom. Men jag har det nog lite bättre eftersom jag o Tobias kan turas om eftersom han inte äter om nätterna längre.
    Jag tror jag slutade nattamma när ni var i USA. Iaf så slutade jag när jag mådde väldigt dåligt. var helt knäckt för jag var precis som du. Kunde inte sova trots att ag fick chansen till det. Låg i ett mörkt rum med öronproppar man kunde inte somna!
    Eller du, nu minns jag. första natten utan amma var när vi hade vår AW. Tobias mamma nästan tvingade mig att sova hos mina föräldrar den natten så jag fick sova. Kände oxå då att det var dags att sluta med nattamningen men hade ingen ork att ta tag i det. Men då tog snälla underbara svärmor första natten. Å det gick faktiskt bra! Natten därefter åkte vi till Gislaved. Då tog tobias föräldrar honom igen. Natten därpå sov vi hemma men då kom min mamma hit o sov med Alexander. Efter 5 natten sov jag med A och det var inga problem alls.
    Alexander fick vatten hur flaska de första nätterna när han villa ha bröstet. Det varkade som han accepterade det eftersom jag inte var där...
    Är elly med någon "utomstående" mycket som hon känner dej trygg med? För jag kan tänka mig att inte Patrik kan ta de första nätterna när han är nyopererad om du nu vill bryta amningen på detta sätt...

Min tvillingbror sov lika uselt som Alexander o Elly när han var liten. Mamma nattamamde oxå och hade ingen ork att ta tag i det. Daniel fick då Theralen som Alexander fått nu. Efter 1 vecka slutade de med dropparna och han sov sen hela nätter.

• Mica82

Alex
    tack för tipset! Visste väl att du hade stenkoll! Vilket märke är det vi pratar om? Eller heter kulören samma hos alla märken? Måste köpa färgen hos Flüggers eller färgtema för då får vi det gratis

lena
    va skönt att det inte var någon fara med freya!

Maria
    kör på pop! Det tjänar du bäst på! Du vet ju oxå va du får för pengarna

• Mica82

Jenny
    jag fick tbx min förra veckan..men det varade i 1.5 dag hmm..
    är oxå glad över attd en varit borta så länge!

• Mica82

Alex
    kunde du de där färgnumren utantill? Isf är du verkligen besatt av vitt, haha! Tack iaf för hjälpen Tobias pappa ska sprutlackera skåpet. han kan göra det på jobbet. perfekt!

Kajsa
    tycker oxå det låter dyrt för frakt...

Alexander mår som igår. Väldigt hängig när panodilen gått ut kroppen men med panodil så är han ok. Han är väldigt rosslig och hes. försöker ge honom saft men är inte så poppis...

• Mica82

Tack så mcycket Alexandra för att du fixade till min bloggbild så fint! Din nya layout är jättesnygg! Kul med bildspel. jag satt och försökte få till ett sånt för någon dag sen men lyckades inte. Gick på gadget o valde bildspel men sen blev det för meckigt. Jag är verkligen ingen hacker!

Linda
    gud så kul med ett sånt fint betyg! När är det tänkt att du ska börja jobba igen?

jag ska in o köpa en examenspresent till en nära vän till mig, hon är även Alexanders gudmor. Funderar på att köpa ett halsband. ett sånt där Dee eller va det nu heter. Tänkte en liten kortare modell, alltså inte det som går ner till magen. Ska på examenskalas dit ikväll. Alexander är ju fortfarande inte frisk så han och Tobias får stanna hemma.

Om en timme ska jag träna pump

• Mica82

Men Emelie då... fy vad det kan svida i hjärtat när den man trodde var sin vän sviker en totalt.... Hoppas din vän Vanja kommer hem till er idag så du kan få tänka på något annat. Ibland har man sina skitdagar å är inte världens bästa lekmamma, så är det bara! Du är världens bästa mamma för Evi ändå!

Alex
    phu.. då var det inte jag som var trög då

Sandra blev hur glad som helst för halsbandet! Det var verkligen skitsnyggt! Tror varenda tjej på kalaset fråga mig var jag hade köpt det. ser det som ett gott betyg
    Jag åkte hem tidigare än planerat. hade en sådan huvudvärk o ville bara hem o lägga mig i soffan. Så det är vad jag ska göra nu!

Jo just det, köpte 2 st bh:ar o ett par trosor för 100 kr idag. helt ok! Behöver lite nya underkläder. Av nån anledning fyller jag inte ut mina gamla bh:ar

• Mica82

Jennie
    tror inte det är några problem alls!
    Tråkigt att du oxå blivit sviken...läste det i din blogg igår..

• Mica82

Vad glad jag blir Linnea! Det kanske var detta som Kim behövde... ett litet uppvaknande Hoppas det fortsätter den vägen. kram!

Stackars busFreya som ramlat ur sängen igen. Hoppas det inte är någon fara med henne! ¨
    Hoppas hon inte har nattskräck..lilla tjejen. Hon har sióvit bra innan va?

Maria o Alice
    ja, hoppas verkligen det bara är en liten fas Vida och Vidar kommit in i! Och eftersom de brukar sova bra så är det säkert så

Alexander har ingen feber längre med är jätteförkyld och hostig.

blir en lugn dag idag, men måste till banken iaf. Mitt e-legitimation har gått ut och jag behöver det för att kunna logga in på fk! Ringde till baknken för jag trodde de kunde skicka koderna till min hemadress. men nej, jag måste gå dit o hämta dom.

Kajsa
    körde bodyvive igår. Det var kul!

• Mica82

för att logga in på min bank behöver jag ju e-leget... å det är ju det jag inte har så jag kan ju logga in för att fixa nytt
    Handelbanken har ingen dosa eller liknande

Jättetråkigt hanna...jag hoppas verkligen att din chef kommer med en annan kösning snart... när är det tänkt att du ska börja jobba?

Linda
    se till att bli frisk snart! ni har verkligen haft otur... snart kommer ni vinna en miljon på triss eller nåt

Maria
    låter som en underbar natt! Vill oxå ha!!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV