Vilda bebisarna jollrar vidare IV
LINDA
hur fick ni henne att somna själv så`ställde ho sig inte upp i sängen hela tiden? va skönt att det gått så bra för er!
LINDA
hur fick ni henne att somna själv så`ställde ho sig inte upp i sängen hela tiden? va skönt att det gått så bra för er!
haha! Din pop galning Maria! Jag har ingen aning om vart de är bäst... men förmodlingen Allum
Linda
så skönt att hon somnar så snabbt! Inga 2 timmars nattningar längre då? Hur gjorde ni innan? Bar ni henne till sömns?
Ska testa samma sak med Alexander ikväll...
Alex
är inte alls avis....såååå underbart! perfekt resekompisar att resa med! kan du inte skicka en länk med hotellet så jag får drömma mig bort.
Maria
vilken fin bild på killarna! Skönt att de sov så gott i natt! 
trist Carina att du inte blev så nöjd med håret. Kanske bara behöver vänja dej lite.. 

Alexander var vaken i ca 2.5 h i natt *snark* Hoppas svärmor kan natta Elly snart!
Lotta
bra jobbat där Rasmus! Kul att han tyckte det var roligt!
åååååååå så underbart Alex! Vill hoppa in i bilden! Är det samma ställe ni var på sist?
Kajsa
Hoppas det går bra i natt! tipsar oxå om vatten. det var det A fick istället för bröstet och han accepterade det. ska du ta natten själv?
A-S
Måste vara fantastisk att Eric sover så bra nu!
jag är världens sämsta vatten. Vi har börjat ge A de där dropparna nu och jag insåg att jag missuppfattat allt o gett han alldeles för mycket. PANIK! Ringde till giftcentralen med gråten i halsen o berättade. Menhon lugnade ner mig o sa att det han fått i sig va inom ramarna på vad som var "ok" för en 1-åring. Men vi ska vara uppmärksamma på hur han sover i natt. Att han är lättväckt etc. Konstigt nog så sov han dåligt natten till idag trots för hög dos.
Fy va dåligt jag mådde iaf. satt här o grät även efter tanten lugnat ned mig. känner mig så jävla dum!
vill oxå kaffelatta mig imorgon men vill inte dra in A till stan när han är sjuk. 
ska föresten träffa mamma kom jag på nu precis...
Hoppas det går bra på samtalet!  

Om vi mår bra nästa vecka kommer vi gärna på fikan!
ursäkta men nu såg jag att jag skrev att jag är världens sämsta VATTEN... ja jag är nog trött..
jenny
Hopas du gillar lägenheten! va roligt!
kajsa, tycker det gick jättebra för er! Bra jobbat! Tycker inte det låter konstigt att ge han välling efter 12 timmar. Det kommer nog gå ännu bättre i natt!
A sov 12h i sträck och jag vaknade massor av gånger för att kolla till honom. men han är pigg och glad nu  

Just det...lillkillen tar allt i sitt eget tempo. Nu kryper han...haha!
kajsa
det var nog min klantiga överdosering av theralen som gjorde att han sov så bra... får fortfarande ont i bröstet när jag tänker på det. Kommer ha ett avbrott på 2 dagar mu innan vi börjar igen.
Alice...vet tyvärr inget flytande som jälper tröga magar  
  apoteket kanske har nåt?
hallå tjejer!
Hoppas fikan i stan var trevlig igår!
Oj så länge hon sver Annie! Sover hon nåt under dagarna?
stackars Eric som är sjuk  
  Alexander fick tbx sin feber igår så mamma micalea blev orolig. åkte upp till östra men allt var bra  

Pratade med Alexanders läkare igår. Hon sa att sjukhuset betalar hans vaccin mot pneumekocker. hur bra som helst ju!
Alex
har du koll på objekten korngatan 11 och småstugevägen på hemnet? det på småstugev lovkar mest men inte om det kommer gå upp i pris.
kul med party!
Jennie vilken flyt du har! Vart vill du helst bo? hur var läg. på timgatan?
hej alla!
Först och främst..
LINDEX kupongen går att utnyttja om och om igen!  
  jag vet för jag testade själv idag! he he.. ett par byxor till A sen i nästa butik blev det en hårfärg till mig själv.
Maria
kuligt med en krypande Vidar där hemma! Hoppas nätterna fortsätter så...
A sov i natt 8-03. vaknade men somnade snabbt om själv till kl 8.40. Vi får hoppas att det kommer fortsätta såhär även efter "kuren".
Alice
3 dagar med feber är normalt men blir det fler dagar så tycker ni borde gå till doktorn. Hoppas hon blir bättre snart!
Emelie
va duktig du är! Tycker du var väldigt snygg i kroppen redan hos Alex när vi var där på drinkkväll.
denna helgen har varit en lång fest känns det som. fest på fredan och fest igår. Inte vad mamma Mica är van vid nu för tiden så jag är lite trött idag. Men det har varit kuuuul!Funderar ändå på att gå på pumpen 16.45. Har inte tränat på en vecka.
Carina
Lycka till inatt!!!! Ska tänka massor på dej! För att du inte ska "ge upp" i natt så skulle jag nog förbereda mig på att vara vaken typ hela natten för att sen få sova på dagen...eller är din man fortfarande för dålig i axeln för att ta hand om Elly?
Ladda med kaffe film snacks... det var så jag gjorde när jag körde SHN i somras. Det var inga problem att hålla sig vaken eftersom jag var så laddad och inställd på det.
Det är ingen sådan kur vi kör nu, det är fortfarande medicin.
I natt sov han inte bra. Han ska ha 2 st droppar varje kväll o han spottade nog ut det igår kväll.
Jobbigt med magsjuka för Annie o Selma men skönt att det är bättre! 
Sött med handväskan  

Linnea
ska du hyra ut din bostad i 2.a hand isf? Tänk om pappan bestämmer sig för att sambolivet inte var något trots allt.. Va skönt att han går och pratar med en psykolog nu. Hoppas han kommer må bättre av det. Hur mår du nu?
smaskigt med buljongtärning Maria, haha! ´
Alex
blev det några Lindexfynd?
har varit på Östra nu ikväll. Inte pga Alexander utan min pappa. han har kännt sig väldigt konstig i några veckor. ( han hade självklart inte nämnt detta för min mamma). Men idag var det extra jobbigt så han ringde läkaren. fick tid med en gång. väl där visade vissa prover väldigt dåligt. hon sa till pappa att uppsöka akuten direkt då det kunde röra sig om en propp i lungan. Väl på Östra fick han vänta i 1.5 TIMME för att vänta på sjuksköterskan. hon tog prover. Sen fick han beskedet att han skulle få vänta i några timmar för att träffa läkaren. är inte detta skandal? Fan va samhället är skit då det gäller snabb sjukvård! Jag, min bror o syster åkte hem. men mamma är kvar med honom såklart. Hoppas det inte är någon fara med pappsen  

nattinatt!