Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Linda - Ja man blir ju väldigt nostalgisk men vad kul det är med allt som händer nu, de verkar förstå vad man säger, jag talar alltid med b-rex som en vuxen :)

Vi kan ses på onsdag Lotta! Vi kan vara hos oss denna veckan om ni vill. Jag lägger upp i fikatråden och ser om det är några som vill komma :)

• fru jönsson

Vi ska ju ha lite kalajs imorgonkväll här med så det finns kanske lite tårta kvar om ni har tur ;)

• fru jönsson

men va faen, kan inte alls den 16 mars för då ligger jag ju på stranden och solar i Thailand med en paraplydrink i ena handen och en mattebok i andra ;)

• fru jönsson

Det blev mycket tårta över så ni som kommer på fika imorgon får hemgjord prinsesstårta :)

Vi har haft en kul dag, får skriva mer imorgon för nu sk ajag stupa i säng.

nattinatt

• fru jönsson

Maria - Ni kommer väl hit till b-rex och mig idag?

• fru jönsson

Kajsa - Ingen fara, det är skitjobbigt att vara sjuka, det vet vi alla. Hoppas wilis feber ger sig snart!

• fru jönsson

Tack för lek och härjeri idag alla bebbar! Konstigt, jag känner mig alltid så smal och nyttig när vi haft våra träffar ;) Jag säger som Gösta, "Måtte djävulen ta alla noblesseaskar!"

• fru jönsson

Jag är extremt svag för noblesse om ingen förstod det....

• fru jönsson

Toppen Maria att du fixade länkarna :) Emelie - Observera att man måste betala innan den 15 med!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV