Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
Men herrejösses är det bara jag som terrar denna stackars tråd???
Om du kommer på någon lösning Lissanna så står jag i kö
Men herrejösses är det bara jag som terrar denna stackars tråd???
Om du kommer på någon lösning Lissanna så står jag i kö
musli skrev 2008-12-30 20:00:51 följande:
Tjena alla babes
Imorse vaknade jag på årets sista dag,ni vet den där dagen då man tar fram den "lilla svarta" och lockar håret och tillför diverse krämer och glitter i sitt annars rätt färglösa lilla fejs.
Just denna dag av alla andra 364 det finns att välja mellan så vaknar lilla jag med en allergireaktion som består i att hela mitt ansikte är väldigt slätt och rynkfritt,vilket iofs är helt ok om det inte var så svullet
Och mina ögon inte kliat så förbenat,har även fått utslag som beter sig riktigt illa! Så med andra ord så känner jag mig mer som en padda än som Askungen
Vi är hemma med familjen och tar det lugnt,Ballen är snorig och jag är allmänt äcklig bara
Imorgon ska jag förhoppningsvis hämta hem ett Bertby-vitrinskåp *lycklig*
Zirup,jag vet att det ska finnas jättefina hängen men jag kommer tyvätt inte på i vilket nätbutik det var
Men någon av de andra vet säkert...
Såå alla sköna bönor, jag höjer mitt glas i en skål och sänder er alla en tanke då klockan slår 12.
*undviker kramar i detta tillstånd, hoppas att ni förstår*
Sladdar in och inviger det nya året
Gott Nytt ÅÅÅÅÅRR!!!!!!
fröken vits värld skrev 2009-01-01 17:12:54 följande:
musli skrev 2009-01-02 18:25:05 följande:
musli skrev 2009-01-03 00:03:08 följande:
Hejsan i tråden!
Nu är här kallt! 10 minus (ja,för mig är det kallt
) Sonen ville ut, och jag kan ju säga att det var många ögonbryn som höjdes där vi kom gåendes,Balder skulle promt CYKLA
I lördags var vi och tittade på Stugan igen och den var ännu mindre än jag kom ihåg det men nu är det bestämt att vi ska ta den
Våra kompisar ska hyra den andra lilla stugan längre ner vid vägens slut så det känns riktigt roligt!
Mettan ,så fort papprena är skrivna så bjuder jag på bildkavalkad,har tagit massor men jag vill inte lägga ut någon innan allt är klart. Lääängtar tills vi kan börja flytta över våra grejor och måla och röja upp tomten...konstigt hur bra det kan kännas efter sån total deppighet
Lillsyrran,förstår dig till FULLO! STORT grattis till husköpet
Heaven,din blogg är såå vacker *suckar hänfört*
Zirup,vad bra att det ordnade sig med beslagen,ska bli spännande att se bild sen.
Är det dina Rexar i galleriet? Supersöta var de i allafall
Ha det gott allihopa...
Mettan69 skrev 2009-01-05 15:26:54 följande: