Inlägg från: Häxan Hedda |Visa alla inlägg
  • Häxan Hedda

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Kaktus ,vad roligt att läsa din nya blogg! Det låter som om du anar litet ljus trots att din tillvaro har varit/är  total kaos.

Vet du att mina tankar söker sig till dig ibland när jag lyssnar på radion   
    Jag är en sån person som "hämtar" mycket ur musik och texter och när jag hör tex Pink´s senaste singel " So What" så höjer jag musiken ,sjunger med i texten och tänker för mig själv att måtte hon lyssna på denna.
    Man kan samla så mycket kraft  och energi på det sättet så det är helt otroligt

Hang in there ,du är fantastisk ,glöm inte det
  • Häxan Hedda

Musli, "Häxan, jag hör av mig, lovar. Är ledig måndag och tisdag så då ska jag försöka få ett par timmar helt själv här i huset, så måndag eller tisdag kväll kommer jag försöka finnas här och tjabba med dig om du finns tillgänglig då!!! *kramkram*"

Känn ingen stress gumman, jag har full förståelse för att ni har rätt mycket omkring er just nu. Jag är i gott sällskap här bland alla underbara snälla människor
    Det är mer så att när du inte är här så fattas det ju en  

Imorgon så ska vi skriva kontrakt på nya sommarhuset,ska bli såå spännande att få planera upp hur vi ska lösa saker och ting. Det är likadant som på Torpet dvs inget vatten och ingen el

• Häxan Hedda

Mettan,fasen vad tråkigt att maken är varslad! Och att bli av med husvagnen Gråter Förstår dig sååå mycket *massor av kramar* 
    Och jag håller med resten,det är bara att ösa ur dig *står redo att byta spyhink och torka tårar med moppen*

Och nu kan jag ju säga att jag hade preciiis skrivit detta då jag fick avbryta för att Ballen lutade sig över soffan och tokspydde! Misstänker att han läste över axeln och skulle kolla hur snabb jag var Nää ,skämt åsido,han är tokdålig just nu,natten verkar bli lång

Kaktus,har hållit tummarna hela kvällen för att buden ska hagla,hoppas det gått fram. Hur länge svävar ni i ovisshet?

Ha det gott allihopa
    *kramar alla med låååånga armar*

• Häxan Hedda

Tjohooo,vi klasrade oss! Det blev inget mer *lyrisk*  Fast faktum var att  jag var mer orolig över att det skulle bli virusblåsor....Det började med att han klagade på halsont och sedan så sov han så oroligt igår. Men han är piggare idag

Vackra magnolia,shit vad jag skulle vilja sett ditt åk 

Idag blir det till att ta det lugnt o mysa i soffan

Kaktus,hur har det gått för er?

*Kramar till alla och lite ostbågar till musli*

• Häxan Hedda

Mettan,jag glömde ju säga att vad skönt att ni behåller husvagnen ett år till,och jag håller verkligen tummarna för att det löser sig snabbt för er

• Häxan Hedda

Det sättet har jag aldrig hört talas om men jag är bara en glad amatör
    Enda gången jag har hört att man lägger vax är när man har slipat och är klar för att få en hållabarae yta på grundfärgen

• Häxan Hedda
    Kaktus76 skrev 2009-01-29 13:29:57 följande:
    Hallooooooooooooooo!!!Nu ska jag stilla er nyfikenhet Huset är sålt,igår kväll ringde mäklaren. Paret som köpte huset vill ha tillgång till det redan den 19/2 så det känns bra att det inte blir fler månader än denna med dubbla boendekostnader.Så nu blir det en hektisk period med packning,flyttning och städning. Men det känns ändå bra att allt är på g.Ska besiktas imorgon kl 7.00 och på kvällen ska vi förhoppningsvis skriva kontrakt!!Må gott allihopa,ska nu åka och hämta sonen på dagis! KRAM på er!!
                           Grattis kaktus !! 

Vad skönt att det gick så fort,dubbla hyror är aldrig roliga. Lycka till med packandet tjejen, vi är med dig allihopa härinne
  • Häxan Hedda

Chicago, vilken frän folkabuss ni har gömt där i snön ! *kär*

• Häxan Hedda
    chicago1 skrev 2009-01-29 16:17:52 följande:
    HA HA nu mår min man bra då ni gillar folka bussen problemet är väl att det finns tre skelett till men han har tagit in e i garaget nu iallafall så kanske den blir fin så småningom. Hans dröm är ju att ta helafamiljen å åka i folkabussen till bugrun och sedan bila i europa men än har jag inte sett nå som ens liknar den drömmen hihi

Är det någon som vet om det går att måla vitt om ursprungsfärgen är faluröd? Bryter den röda färgen igenom?
  • Häxan Hedda
    ingen som har en teori ang. falurödfärg?
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9