Inlägg från: Häxan Hedda |Visa alla inlägg
  • Häxan Hedda

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

plisseplosse,vilken söt skål! Älskar också detaljerna i erat hus Förutom elementet, har själv 5 st i den modellen och de är et h-vete att hålla rena

• Häxan Hedda
    Kaktus76 skrev 2009-01-21 13:33:02 följande:
    TACK snälla goa niJa det som gör allra,allra ondast just nu är att jag måste lämna huset än fast jag inte vill. Utan för att det är han som vill skiljas........han som har tagit beslutet. Senare när det är dags att börja jobba så vet jag inte om jag kan vara kvar på det stället. Ett ställe som jag trivs superbra på, men åter igen för att HAN vill skiljas så vet jag inte om jag kan vara kvar pga arb.tiderna.  Men,men.....det är en senare gåta att lösa Nu måste jag fixa och trixa lite med det sista innan mäklaren kommer.*Kramar till er alla*
    Massor med styrkekramar till dig vännen 
  • Häxan Hedda

Hjorthan,vad kul att se dig!
    Är allt bra?

• Häxan Hedda

Hjorthan, vad snyggt! Gud vad du är duktig  
    Tänkte passa på att fråga dig om det är jättesvårt att fodra? Har ju en gammal vacker duk som jag vill göra till överkast men den skulle behöva fodras för att bli mer "överkastig"

Hoppas att du kryar på dig snabbt

• Häxan Hedda
    Hjorthan skrev 2009-01-21 17:10:42 följande:
    Häxan Hedda skrev 2009-01-21 16:23:31 följande: Jag ska erkänna en sak, jag har bara sytt ihop överkastet med vadd, inget foder. Så det var inga problem!
    Din lilla buse  där Men det är främst vadderingen jag är ute efter, blir inte det som foder ? Har jag fått allt om bakfoten... *förskräckt*
    Är det bara vadd bakom om man lyfter på täcket?

Stopp,stopp,jag looovar att jag inte ska komma och lyfta på erat täcke Hjorthis,haha,det lät ju helt tokigt juh
  • Häxan Hedda
    tjolahopp81 skrev 2009-01-22 16:34:45 följande:
    Jag är faktiskt rädd för mönster (vet liksom inte när jag går överstyr ) så jag är också enfärgad av mig!! Min mormor gick bort för ett år sedan och jag har fått spetsgardiner från hennes, kanske det vore något att dona med. Förresten, om vi inte bott i hyresradhus hade jag gärna gjort som såhär: hänga upp spetstyg på vägg, spraya med typ guld och sedan bort med tyget - vips så har du gjort eget schablontryck!
    Vad är det som hindrar dig?
    Vi har gjort om huur mycket som helst i vår lägenhet, den enda riktlinjen som är det är att nästa hyresgäst måste godkänna det man gjort om vid eventuell flytt.
    Vi resonerar som så,vi kommer bo här ett bra tag och vill trivas under tiden

Så fram med sprayburken Tjejen81,det lät apläckert! (men kanske inte just mormors spetsgardiner )
  • Häxan Hedda

Hejsan allihopa
    Jag har varit på loppishumör i flera veckor nu men inte kommit iväg av olika anledningar.
    Idag då B är pigg kom vi därför iväg,vi köpte en stor fin bil till B och jag hittade 2 stoora snickarglädjehörn (förstår ni vad jag menar?)  och en jättefin filt från Hemtex och sisit men inte mint ett skåp från Indiska *hoppar av lycka* gissar på att det är ca 40*50 cm. Osså 2 kitty böcker och en Bobo tidning
    Allt för den nätta summan av 103 Kr !!!!

SÅ man kan ju säga att jag är suuupernöjd

• Häxan Hedda

Kaktus,hoppas verkligen att det blir höga bud på huset ! *håller tummarna*

• Häxan Hedda

Ä N T L I G E N!!!!

Trodde aldrig jag skulle få se dig igen Musli

Stort GRATTIS till     Jag är huuur avundsjuk som helst och håller alla tummar och tår för att allt går bra.

Låter inte bra med makens jobb *lägger bekymrat pannan i djupa veck*
    Vad är det han ska plugga?

Kommer du själv från Halmstad-trakten?

Skönt att det går framåt med köket,ska bli spännnande att se slutresultatet.

Jag håller på att baka bullar så snart kommer jag tillbaka och bjuder laget runt

• Häxan Hedda

Hjorthan, vad tråkigt att läsa att ni inte är på samma våglängd längre när det gäller verksta´n
     Jag har liknande problem...eller kanske inte, jag har liksom inte fått över honom på min planhalva överhuvudtaget Men shit vad jag vill ha en bebis!

Jag har ju även den något annorlunda hobbyn att tycka att barnvagnar är hur ballt som helst. Och då inga modäärna åbäken utan det ska vara fina linjer från 50, 60 & 70 -tal helst men det kan sträcka sig till 90-tal också. De flesta har jag foton på i galleriet men inte alla

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9