Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
plisseplosse,vilken söt skål! Älskar också detaljerna i erat hus
Förutom elementet, har själv 5 st i den modellen och de är et h-vete att hålla rena
plisseplosse,vilken söt skål! Älskar också detaljerna i erat hus
Förutom elementet, har själv 5 st i den modellen och de är et h-vete att hålla rena
Hjorthan,vad kul att se dig!
Är allt bra?
Hjorthan, vad snyggt! Gud vad du är duktig
Tänkte passa på att fråga dig om det är jättesvårt att fodra? Har ju en gammal vacker duk som jag vill göra till överkast men den skulle behöva fodras för att bli mer "överkastig"
Hoppas att du kryar på dig snabbt 
Hejsan allihopa
Jag har varit på loppishumör i flera veckor nu men inte kommit iväg av olika anledningar.
Idag då B är pigg kom vi därför iväg,vi köpte en stor fin bil till B och jag hittade 2 stoora snickarglädjehörn (förstår ni vad jag menar?) och en jättefin filt från Hemtex och sisit men inte mint ett skåp från Indiska *hoppar av lycka* gissar på att det är ca 40*50 cm. Osså 2 kitty böcker och en Bobo tidning
Allt för den nätta summan av 103 Kr !!!!
SÅ man kan ju säga att jag är suuupernöjd
Kaktus,hoppas verkligen att det blir höga bud på huset ! *håller tummarna*
Ä N T L I G E N!!!!
Trodde aldrig jag skulle få se dig igen Musli 
Stort GRATTIS till
Jag är huuur avundsjuk som helst och håller alla tummar och tår för att allt går bra.
Låter inte bra med makens jobb *lägger bekymrat pannan i djupa veck*
Vad är det han ska plugga?
Kommer du själv från Halmstad-trakten?
Skönt att det går framåt med köket,ska bli spännnande att se slutresultatet.
Jag håller på att baka bullar så snart kommer jag tillbaka och bjuder laget runt
Hjorthan, vad tråkigt att läsa att ni inte är på samma våglängd längre när det gäller verksta´n
Jag har liknande problem...eller kanske inte, jag har liksom inte fått över honom på min planhalva överhuvudtaget
Men shit vad jag vill ha en bebis!
Jag har ju även den något annorlunda hobbyn att tycka att barnvagnar är hur ballt som helst. Och då inga modäärna åbäken utan det ska vara fina linjer från 50, 60 & 70 -tal helst men det kan sträcka sig till 90-tal också. De flesta har jag foton på i galleriet men inte alla ![]()