Inlägg från: LissAnna |Visa alla inlägg
  • LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Saga74 skrev 2009-01-12 10:27:54 följande:
    LissAnna: Ahhh då kan jag få goda råd av dig?! Jag har ett vitrinskåp med både överdel och underdel. Min tanke är att lyfta överdelen och skapa ett mellanrum mellan bänkskiva och skåp. Det borde vara möjligt, eller?! Men ur Var detta en bra förklaring?! *haha*
    Ja, det borde väl vara möjligt. Man får kanske staga upp det på sidorna, mellan disken och hyllan. Det blir kanske för tungt annars. Ryggen är nog inte så stark på själva vitrinet.
  • LissAnna
    lolo21 skrev 2009-01-12 18:36:02 följande:
    Tjobidoooo Vi har köpt ett hus!!!! så nu kan vi börja planera vitt, vitt, vitt!
    Grattis! Vad kul.
  • LissAnna
    VackraMagnolia skrev 2009-01-15 11:29:52 följande:
    Hej på er tjejer! Hoppas att allt är bra med er? jag har nog något stort på gång och kommer att informera er om detta inom kort men jag återkommer LOVAR! kommer bli jätte kul! Nytt på bloggen ! www.vackramagnolia.blogspot.com Kram Tina
    Bråkfia! Ska du retas nu också? Va?
  • LissAnna
    Saga74 skrev 2009-01-16 11:33:15 följande:
    HELENE306: Jag läser till socionom & sista tentan lyckade jag skriva VG, jag var så lycklig! Så hoppet för dig borde inte vara ute ännu Vad kul med målning, själv har jag möblerat om i köket, får se vad gubben säger när han kommer hem *haha* TInkerbell: Jag har heller inga problem med FL (idag)!!! Hoppas det släpper för dig, man vill ju läsa vad andra har skrivit =))
    Han kanske sätter sig på golvet, för att han missar stolen.
  • LissAnna
    Saga74 skrev 2009-01-16 17:03:27 följande:
    Kaktus76: Shit vad kallt *burr* vi har haft -5 idag och det räcker för oss Lillsyrran: Vilka fina kaniner *me like* chicago: Magsår låter ont?! Lissanna: Hör och häpna han var nöjd! *bra jobbat* Ny shoppat hos mig! bosgarn.blogspot.com/
    Flört
  • LissAnna
    VackraMagnolia skrev 2009-01-16 18:42:51 följande:
    Hej På er Tjejer! Hoppas att alla mår bra! Var ju här inne igår och hade en hemlis för er men det är nu klart ! Jag ska öppna en webbshop med många fina inrednings detaljer sen så småning om bli det en Butik ! Det har varit en dröm för mig länge men har nu gjort slag i saken att göra detta! Ha nu en fantastisk bra kväll kram Tina www.vackramagnolia.blogspot.com
    Förstår att du är glad för det.
  • LissAnna
    Kaktus76 skrev 2009-01-21 13:33:02 följande:
    TACK snälla goa ni Ja det som gör allra,allra ondast just nu är att jag måste lämna huset än fast jag inte vill. Utan för att det är han som vill skiljas........han som har tagit beslutet. Senare när det är dags att börja jobba så vet jag inte om jag kan vara kvar på det stället. Ett ställe som jag trivs superbra på, men åter igen för att HAN vill skiljas så vet jag inte om jag kan vara kvar pga arb.tiderna.  Men,men.....det är en senare gåta att lösa Nu måste jag fixa och trixa lite med det sista innan mäklaren kommer. *Kramar till er alla*
    Kyss
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9