Inlägg från: LissAnna |Visa alla inlägg
  • LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Mettan69 skrev 2009-01-27 11:21:59 följande:
    I går kom gubben hem med tråkiga besked. Han har blivit varslad.  För ca 4 månader sedan så varslades hälften av styrkan på hans jobb och nu får resten gå. Så nu blir det  till att dra åt svångremmen. Kommer att förlora ca 7000 kr i månaden på att han går hemma. Blir inte roligt. Och utsikterna för att få ett nytt jobb är ju inte lysande just nu.  Fy fan vad jobbigt rent ut sagt. Glömde ju gratta Musli häromdagen. Så kul med en liten till.  
    Men fy då!
    Bamsekramen till dig.
  • LissAnna
    Mettan69 skrev 2009-01-28 08:04:51 följande:
    Oj vad jag drar ner den här tråden. Inte min mening  Hoppas någon har något kul att komma med under dagen så stämmningen blir lite bättre.
     Nä nä nä...här dras inte ner.
    Här byggs det upp förstår gumman när man mår dåligt.

Jaa...då finns vi alla här för den personen.Flört
  • LissAnna
    Kaktus76 skrev 2009-01-28 15:17:01 följande:
    Vad är det för skitsnack *hötter med fingret* Här pratar vi om ALLT,vare sig det är negativt eller positivt. *Styrkekram till dig och din familj* Ikväll gäller det,kl 18 drar budgivningen igång *nervös* Styrkekramar till er andra som också behöver en och annan KRAM!!!
    Hoppas att det bjuder flera miljoner!
  • LissAnna
    Hannnas skrev 2009-01-29 10:02:15 följande:
    Tjejjer.. Målarmästare... Pratade lite med svägerskan igår o hon ska måla ett skåp, tydligen ska hon grundmåla, sen måla med vax och sen lägga grundfärg igen o slipa... Någon som gjort så? Åsikter och vad är det för vax? *nyf*
    Har inte heller hört det där med vax.
  • LissAnna
    Kaktus76 skrev 2009-01-29 13:29:57 följande:
    Hallooooooooooooooo!!! Nu ska jag stilla er nyfikenhet Huset är sålt,igår kväll ringde mäklaren. Paret som köpte huset vill ha tillgång till det redan den 19/2 så det känns bra att det inte blir fler månader än denna med dubbla boendekostnader. Så nu blir det en hektisk period med packning,flyttning och städning. Men det känns ändå bra att allt är på g. Ska besiktas imorgon kl 7.00 och på kvällen ska vi förhoppningsvis skriva kontrakt!! Må gott allihopa,ska nu åka och hämta sonen på dagis! KRAM på er!!
    Vad skönt för dig!
    Du kommer att klara det där bra du gumman. Kramis
  • LissAnna
    Tinkerbel skrev 2009-01-30 08:42:04 följande:
    Godmorgon! Ja i dag ska jag bära in möblerna i äldsta dotterns rum. Jag har målat tak och väggar där, och igår tapetserade vi fondväggen! Hon har själv valt färg och tapeter; vita väggar och svart/vit fondvägg =) Det är mammas flicka det ;)
     Säkert helfint.
  • LissAnna
    Saga74 skrev 2009-01-30 09:16:13 följande:
    Shit vad ni är energiska!!! Så roligt! Tänk att man blir beroende av er tjejer, helt fantastiskt Kul att få se lite bilder sen efter omvandlingar o dyl *hoppas* Vi har bakat muffins bilder finns i bloggen, välkomna!
     Vill också ha muffins.
  • LissAnna
    libero skrev 2009-01-31 07:47:25 följande:
    Hej på er alla! Jag var bara tvungen att kika in ho er. Kom på att jag inte varit här förren i början av dec. Hoppas att ni alla mår bra. Har behövt lite FL vila ett tag. Ser att mitt + visst är slut. Ska nu läsa lite vad ni syyslar med. Ha en skön helg allesammans
     Kram till dig gumman.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9