Bugaboo tråd nr 16
Men nästan 4000 bara för sittvagn? Jag tycker det luktar stöldvagn....
Hursomhelst så tror jag att jag har rekordet på BEE, fick min hemkörd till vasastan i sthlm för 2400 bagis !!
Vi har provkört till ICA o vi älskar den!
Men nästan 4000 bara för sittvagn? Jag tycker det luktar stöldvagn....
Hursomhelst så tror jag att jag har rekordet på BEE, fick min hemkörd till vasastan i sthlm för 2400 bagis !!
Vi har provkört till ICA o vi älskar den!
Ha ha har anmält mitt eget inlägg om att byta basdelar, anmälde det som tiggeri
:O)
:O)
Jag ska fota båda mna vagnar!
Föresten, mina vagnar har en egen hylla i vår nya garderob, har era det ?
Babynow var dösöta!!!
Marc Jacobs-vagn
Marc Jacobs-lovers kan nu få sitt lystmäte tillgodosett också på barnvagnsfronten. Barnvagnstillverkaren Bugaboo lanserar nämligen ett samarbete med den populära designern i sin klassiska "Cameleon"-modell. Endast 15 vagnar kommer att vara tillgängliga och den som vill lägga rabarber på en måste bege sig till Marc Jacobs butik i New York som kommer att ha sex vagnar, fyra kommer att finnas på Colette i Paris, Marc Jacobs-butiken i Dubai kommer att ha en och så ska den finnas på ett par ställen till. Inte i Sverige dock.
Det skulle vara fint med en bugga med tema fem myror!!
Det skulle jag vilja ha i alla fall, eller drutten o gena !
cgi.ebay.com/MARC-JACOBS-X-BUGABOO-VERY-LIMITED-BABY-STROLLER_W0QQitemZ300279555408QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1209%7C66%3A4%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1307%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A200
Marc jacobs vagnen kan bli din '!!
Jesus chassit är ju SVART!!!
Den kan du tex köpa på bonti kostar 220 kr
Min vagn har aldrig någonsinn haft problem, vi har det gamla chassit.
Men när man ska knäppa upp bromsen slår den alltid på handen o det gör GALET ont!