Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo tråd nr 16

Jag förstår att det var många härifrån som mejlade av nyfikenhet, men de som ringde upp mig o frågade NÄR de kunde få komma tar jag som seriösa, de gånger det var män som ringde förstod jag att det inte var från denna sidan.

De plumpa/nyfikna/fräcka svar jag fick från FL;s forum räknar jag inte som svar.

• straw2008

´Hej,

Jo bågen är i vägen men man klickar bort den på en halv sekund, man behöger verkligen inte andvända den men den är bra att bära i.

Kullersten... funkar men inte optimalt! Är det endast kullersten i din stad?

Annars måste du ju köpa en swingig gammal brio... för att få det rätta gunget menar jag.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Tycker båda har bra pris, bra pris på dennya om garantikortet ej är ifyllt.

• straw2008

Fick en chock skulle skicka ett fleece 3del på posten o de ville ha 150 kr för det!!! i kartong.... som skrymmande brev 90 kr, helt sjukt tyckte jag.Förvånad

• straw2008

Nej hon vill ha orginalkartongen, jag fick spunk typ bara gick därifrån..

• straw2008
    dinana skrev 2009-02-03 12:11:02 följande:
    Jag har skickat i originalkartongen och så gick det på 60 kr har jag för mig.. vägde under 1 kilo. Alltså 48 kr och 12 för skrymmande.
    Min är vinterfleeceno väger närmare 2 kg.
  • straw2008

Det är vinterfleecen jag ska skicka, väger närmare två kg, den är tredelad.

• straw2008

Jag förstår faktiskt inte riktigt problemet....

Sätter man ut en ny vagn för 7 000 då är det GAAAAALET högt enligt de flesta forummedlemmarna (MAXhalva priset för en beg vara liksom) men är priset någon tusenlapp lägre så är det antingen en tjuv lögnare elelr så säljer personen kopior..

hrm..

• straw2008

Liggdelstyget kostar 770 TROR jag, sen kostar madrassen 700 extra TROR jag.

Vagn utan liggdel sjunker massor i pris,en del verkar tycka att det luktar stöld om man inte har kvitto o sen så sållarman ju bort väldigt många köpare om man inte har en komplett vagn, köp en liggdel på tradera o sälj vagnen komplett!

• straw2008

Ta en blå, galet fin med grå bas!!

• straw2008
    myHappiness skrev 2009-02-08 20:57:20 följande:
    panzermensch skrev 2009-02-08 20:53:53 följande: Om man lägger till en liggdel i köpet då?Obs ingen annons!Vad ger man för en denimbugga komplett då?
    Jag skulle aldrig köpa en vagn utan liggdel, jag vill juha fler barn

En i denim som är komplett (eller i alla fall med en liggdel spelar ingen roll vilken färg) som är i gott skick (inte tvättad osv) skulle jag kunna köpa, men utan kvitto på delar elelr hel vagn skulle jag inte ge mer än 4 000 sorry !
  • straw2008
    myHappiness skrev 2009-02-08 22:12:48 följande:
    straw2008 skrev 2009-02-08 22:08:46 följande: 4000??? Var skulle du hitta så billig? Man hinner aldrig se några denim på blocket då de försvinner snabbt. Men visst skulle man kunna försöka sätta ut den för 7000, komplett i nyskick?OBS ej annons!!! Bara funderingar.

Jo men dom för 7000 har ju kvitto, har du det är det så får du säkert 7 000 men jag tänkte att du nog inte har kvitto eftersom du efterlyser en liggdel.

Utan kvitto skulle jag aldrig i livet batala 7 000 kr.

• straw2008
    Liiiinis skrev 2009-02-08 22:15:59 följande:
    var köper man billigast ny sufflet till bee?Hej alla förresten :D
    haven på upplandsgatan 250 kr!
  • straw2008

Du får inte ett nytt lock bara för att den har en skarv på...

Däremot så är det ingen höjdare att locket hoppas över taggar, ett nytt lock borde du få om du skickar in det gamla men har du otur får du nya denimklädseln som inte är likadan som gamla (fast locket kanske det inte är någon skillnad på?)

PÅ gamla denimen står det trykt i vitt o på nya sitter det applikationer med orange text.

• straw2008

Om någon har både cam o bee kan jag informera om att bees åkpåse sitter toppenbra i en cam oå!!

Vet dock inte om cam;s sitter bra i bee, det borde den väl göra men behöver ju inte knäppa alla knappar Räcka ut tungan

• straw2008
    Joddan skrev 2009-02-24 16:46:39 följande:
    Puffar för min fråga
    Nej men du kan få en tub att sätta på istället av BB den är som dykardräktsmaterial!
  • straw2008

Nej du kan köpa ny ram för 1000 kr Fundersam

• straw2008
    Fröken Småland skrev 2009-02-24 16:54:24 följande:
    Njä, det stämmer väl inte riktigt? Den är till handtaget, inte till ramen. Joddan: jag har aldrig hört om någon som har lagat ett trasigt skumgummi på ramen tyvärr
    Nja jag förstod inte riktigt att ramen inte includerar handtaget, i mina ögon sitter även handtaget på "ramen".

Extraskummet finns bara till handtaget!
  • straw2008

sitt o suflett i en o locket i den andra kanske?

• straw2008
    Joddan skrev 2009-02-26 10:04:50 följande:
    Ja men det är klart att jag säger... Men frågan är hur mycket man kan lägga ut den för? Om den nya kostar 1100??? Finns det folk som lägger ut begagnade ramar? Kanske jag kan hitta en sådan någonstan? Så länge den inte har små hål så är jag nöjd
    Sälj den på tradera, då får du ju vad folk tycker att den är värd.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16