Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo tråd nr 16

Hallå,

Nu avslöjar jag väl men jag var en av de som fick köpa vagn!

Tog två tom, min bundsförvant som väntat med mig sen i morse fick även hon med sig sin drömvagn.

Jag fick en i heldenim o en i helrött som jag sen bytte till helgrått!

Jag o andra tjejen som fick handla var där sen 11, det var INGEN annan där då så ni som vart arga för att vi stod först i kön.. well ni var inte där först helt enkelt!

Det fanns MASSOR av vagnar bakom lagret, jttemånga vagnar komemr att säljas bara man ringer o håller sig uppdaterad.

Lycka till alla! (hade varit lite roligt med ett foto med mammor som stod där, massa familjisar på samma ställe)

• straw2008

Han kommer att sälja resten i mellandagarna, eller mejla ut så fort det blev färdiga vagnar, de sätter ihop vagnar av delar de har garanti gäller givetvis.

I min ena liggdel låg ett extra liggdelslock och ett extra myggnät i den andra liggdelen låg en extra sittdel samt en extra liggdel, varorna flög ju runt öronen så jag hann bara kolla att chassit var OK o inte om något extra låg med, men det blev väl bonus då.

Den andra tjejen fick ett extra gecco chassi med på köpet.

• straw2008

Tack, jag är typ asglad!!

Synd bara att det inte var mer organiserat i affären, de kunde släppt in 3 i taget eller så nu blev det bara ett inferno!

Dt låg massa chassin o delar bakom lagret så fler lär få köpa.

• straw2008

Jag var en av de som köpte vagn o jag o min syrra ska ha varisn av de jag köpte.

Roligt dock att folk börjar ta saker för givet o spekulera :O)

• straw2008

Kan ni ge er?

Det är jag som köpt vagnarna o det råkar vara jag som bestämmer vad jag ska göra med de, jag tycker skitsynd om alla som inte fick någon vagn men mina affärer är väl mina affärer?

Rätt ruttet att snacka skit när ni vet att jag skriver o läser här.

Kan inte dra andra slutsatser än att ni är bittra och avundsjuka.

Så? slut på debatten ? Alla nöjda o glada jag hade faktiskt önskat att ALLA fick vagnar, så många de absolut ville ha?

• straw2008

Svensk avundsjuka verkar sticka absolut mest, urk detta blev en till början rolig affär med en jävligt sur eftersmak.

Undra om alla hade fått samma kritik eller om jag som stått utanför affären i nästan 3h ska ta det personligt?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16