Bugaboo tråd nr 16
Ja o då hade vi redan stått där superlänge :)
Du skulle kommit ut så hade även du blivit instäppt i garaget :)
Hjälp då hade även du fått dg ett par kängor här ikväll.
Lycka till med gadden!
Ja o då hade vi redan stått där superlänge :)
Du skulle kommit ut så hade även du blivit instäppt i garaget :)
Hjälp då hade även du fått dg ett par kängor här ikväll.
Lycka till med gadden!
Det enda som fanns i klädselväg var några suffletter som var fodrade med benvitt tyg så de måste vara till någon annan än cameleon, o det fanns typ bara röd nästan mor rostbrun.
God Jul alla, hoppas på lika mycket aktivitet i denna tråden även 2009 det är så mysigt o roligt att läsa o skriva här!
Var det någon mer som hörde något från han som sålde ut vagnarna på danderydsvägen?
Han skulle väl mejla er andra?
Hrm.. han sa till mig att jag skulle hålla utkik på blocket om när utförsäljningen skulle äga rum 8på resten av allt då) förmodligen har han inte hunnit bara !
Hej alla,
Torrfäller denimvagnen ? Jag satte på sittdelen idag o den nöter ju mer mot kläder osv... Ska man kanske låta den gå en omgång i tvättmaskinen först? Måste ju vara väldans mkt blå färg i tyget... ?
Jag tror inte han öppnar igen, vilket är konstigt eftersom det var hur mkt bugaboo tillbehör som helst.. synd.
Kan ingen ringa honom ?
Sätt dig på ramen, det gjorde jag :O)
Går galet billiga åkpåsar på eby.com, gamla oreanga till cameleon samt röd o khaki till be, går för runt 20 dollar st men man måste ha en usa-adress för att få buda..
Någon som vet hur det går att lösa? säljaren tillåter inte bud från icke amerikaner :O(
Vill ha!