Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo tråd nr 16

Ja o då hade vi redan stått där superlänge :)

Du skulle kommit ut så hade även du blivit instäppt i garaget :)

Hjälp då hade även du fått dg ett par kängor här ikväll.

Lycka till med gadden!

• straw2008

Det enda som fanns i klädselväg var några suffletter som var fodrade med benvitt tyg så de måste vara till någon annan än cameleon, o det fanns typ bara röd nästan mor rostbrun.

• straw2008

God Jul alla, hoppas på lika mycket aktivitet i denna tråden även 2009 det är så mysigt o roligt att läsa o skriva här!

• straw2008

Var det någon mer som hörde något från han som sålde ut vagnarna på danderydsvägen?

Han skulle väl mejla er andra?

• straw2008

Hrm.. han sa till mig att jag skulle hålla utkik på blocket om när utförsäljningen skulle äga rum 8på resten av allt då) förmodligen har han inte hunnit bara !

• straw2008

Hej alla,

Torrfäller denimvagnen ? Jag satte på sittdelen idag o den nöter ju mer mot kläder osv... Ska man kanske låta den gå en omgång i tvättmaskinen först? Måste ju vara väldans mkt blå färg i tyget... ?

• straw2008

Jag tror inte han öppnar igen, vilket är konstigt eftersom det var hur mkt bugaboo tillbehör som helst.. synd.

Kan ingen ringa honom ?

• straw2008

Går galet billiga åkpåsar på eby.com, gamla oreanga till cameleon samt röd o khaki till be, går för runt 20 dollar st men man måste ha en usa-adress för att få buda..

Någon som vet hur det går att lösa? säljaren tillåter inte bud från icke amerikaner :O(

Vill ha!

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16