Bugaboo tråd nr 16
GUD vad gulligt älskar rött o rosa, som grönt o blått skär sig men än ändå galet fint!
Som rött/rosa/oreange, alla skär sig men är så galet fina!!
GUD vad gulligt älskar rött o rosa, som grönt o blått skär sig men än ändå galet fint!
Som rött/rosa/oreange, alla skär sig men är så galet fina!!
Man kan gott köra been i vinterväglag, det gör jag!!
Tips som funkar när det fastnat hår i hjulen (jag har hårfobi o få rnästan kväljningar av att skriva om det).
När hjulen o håret
är torra så kan man bara ta en tändare under, håret fräser bort på en sekund! Ett tips är att ha hjulet över diskhon så man kan hälla vatten på direkt OM det skulle hända något!
Detta funkar i alla fall på småhjulen.
Mina har varit mjuka på alla vagnar (köpte ju alla vagnarna på utförsäljningsstället så jag har provtryckt ett par )
Ja det funkar faktiskt!
Lilla vän det är garantikortet!!
När jag köpte mina vagnar skrev han ju inget datum på kvittot så min garanti börgar gälla då jag fy6ller i mitt garantikort (det gäller ihop med kvittot).
Personligen skulle jag aldrig köpa defekta bugaboo grejjer som folk fått gratis, du hade ju kunnat ge med det till köparen som extra/reserv chassi ?
Brun o svart skär sig, menint epå ett snyggt sätt 
Beige o beige toppenfiint!
Jag hade min denim ute på blocket bara för att testa, den var sprillans ny med blankt garantikort, jag fick TON med svar, jag hade sat pris 8700 kr!
Jag satte ut den bara för att testa, jag köpte den väldigt billigt på en utförsäljning.
Jag sa direkt att det inte var någon id att pruta o de försökte inte ens, denimen kosta r9400 i affären.
Varför köper du två? Har du obegränsat med pengar