Bugaboo tråd nr 16
Jag köpte min nya bee på blocket för 2400 kr. Fast den var ny då, fast ändå begagnad :O)
Jag köpte min nya bee på blocket för 2400 kr. Fast den var ny då, fast ändå begagnad :O)
Sittdelen är säkert ergonomisk men min son tycker VERKLIGEN inte om den, han åmar sig som en ål så fort vi lägger honom i den.
Flera vänners barn vill sova på sidan, vilket är omöjligt i en cameleon med sittbas.
Faktiskt jättebesviken på mig själv at tjag inte kollade upp det innan, har faktiskt inte ens slagits av tanken att han inte skulle vilja ligga i den eller ännu värre få ont i rygen (som han verkar få)
Been är galet smal med en liten i, om barnet däremor är större så hamnar barnets axlar över vingarna o då tror jag det går bättre....
Vår 4 månaders ha uppenbara problem med att få plats i been med hans åkpåse. Åkpåsen är förvisso riktigt tjock o fluffig men det är ju så de SKA vara.
Åh jag gick lös o köpte en offwhite fleecefilt till mig o vagnearna i julklapp!
Hur är dessa filtar? Är de tjocka o mysiga eller samma (enligt mig) taskiga kvalle som bb åkpåsar?
Någon som har en ?
Åh !
Typiskt, jag som gillar tjocka o kvalitativa saker ÅÅÅHH!
Får väl vänta typ 10 dagar tills den kommer med slutgiltiga bedömmningen!
Vill du ha ihop gummit så gå ut när det renar o när skummet blivit lite blött är det lätt avv vrida det rätt :O)
Påse som passar till denim..
Röd
Beige
Offwhite
Jag har provat mina nyinköpta snöhjul o det funkade verkligen INTE för oss, jag kunde verkligen inte köra den traktor som vagnen förvandlades till.
Ett tips är dock att om det är snö så vänder man handtaget temporärt så stora hjulen hamnar fram o de små låser man då går det HUR bra som helst att köra över snö o inga snöhjul behövs.
Det måste ni prova!!
Jag har både gamla oreagnge i fleece samt offwhite i canvas, vill inte vara utan någon av dom !!
Nej barnet kan inte ligga plant vilket var synd at tjag inte kollade innan (tnkte inte ens på det) för det ser så sjukt ansträngt ut med barnet i "V"-läge liksom dubbelvikt :O(
Jag tyckte det var jobbigt att byta, man ska fästa en rem runt sittdelen o för att få på den var vi nästan tvugna att sätta oss på chassit, inget man gör i en handvändning.Så byt när du är 250% säker på att det är dags att byta annars får du byta flera gånger, detta är INGET som gör att du ska välja bort denna vagnen!
MEN vi älskar våra bugagoosar trots det jag skrivit, de rä så fina trendiga o lätta att vi är ute längre med babyn o det mår vi alla så bra av :O)