• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Nikas skrev 2009-01-13 19:44:20 följande:
    Svar på #2824imaj skrev 2009-01-13 19:40:02 följande: Grå bas, svart toptyg. Har inte börjat köra med sittdelen än, kanske om någon månad eller 2 då grabben bara är 4 månader gammal. Ja båda är ju nice som du säger, det är ju DET som är problemet ;) Min fundering var så här: gråa är bättre ut byta färg-synpunkt, då det är billigare att byta färg på sufletterna och då är ju den gråa neutrala påsen bäst. Blåa är dock sjukt snygg till just den färgkombon jag har på vagnen Idag... hmmmmmm...
    Precis som Shoegirl säger den är ju tråkigt på ett sätt men annars är det väldigt skönt att ha en neutral åkpåse. Ett tips är ju att försöka fynda en grå åkpåse på typ tradera så kan du ju alltid sälja den om du blir less på det "tråkiga" . Om du har tänkt köpa ett nytt toppset inom en snar framtid så är det ju bäst att ha en neutral åkpåse, men annars tycker jag att du ska köra på en blå! Den ser svinsnygg ut på bild!
  • imaj
    Hia skrev 2009-01-13 19:47:03 följande:
    Hej!!! Funderar lite på en Bugga... Hur gamla är era barn som sitter i era bugga???? Upp till vilken vikt/ålder är de avsedda till????
    Min dotter är bara 8,5mån än så länge men man ska kunna ha Buggan ändå till barnet slutar med vagn d.v.s. 2,5- 3år. Maxvikten på den är 17kg.
  • imaj

Har Fleurville någon återförsäljare i Sverige som skickar skötväskorna?? Hittar ingen när jag söker... är så sugen på en av deras skötväskor...

• imaj
    FridaLee skrev 2009-01-13 20:42:36 följande:
    spacebabies är de som tar in dem till sverige, klicka under fleurville och sen finns det en länk till återfösäljare där www.spacebabies.se/
    Tack! Har varit där inne och tittat tidigare, kom precis på att Bonti kanske har dem på hemsidan också ! Hoppas!
  • imaj
    imaj skrev 2009-01-13 20:44:50 följande:
    Tack! Har varit där inne och tittat tidigare, kom precis på att Bonti kanske har dem på hemsidan också ! Hoppas!
    F*n de har dem inte på hemsidan! Åhhh så synd! Typiskt att man inte bor i Sthlm! Gråter
  • imaj
    FridaLee skrev 2009-01-13 20:43:59 följande:
    sorry läste för fort, läste att du ville ha tag i återfösäljare, missade biten med att skicka
    Har ni förresten bestämt vad eran lilla flicka ska heta ? *nyfiken*
  • imaj
    FridaLee skrev 2009-01-13 20:55:47 följande:
    ja hon ska heta Emmie-Lee.
    Gud så gulligt!
  • imaj
    Nikas skrev 2009-01-13 21:38:15 följande:
    Jag tycker det går att gunga Camen ordentligt, visst fasten gnisslar det men skitsamma. Men nä, det blir ju inget gung á la gammaldags vagnar :)
    Tycker jag också, men kanske inte som en gammal brio/emmaljunga.. Men gunga går det iaf, dock så tycker jag det är enklare att dra den fram och tillbaka .
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16