• imaj

Bugaboo tråd nr 16

MammatillO skrev 2009-01-11 22:31:42 följande:
    Tack K :)
    Varsågod !
  • imaj
    Vår önskan skrev 2009-01-11 22:53:04 följande:
    Usch, väntar på vår cameleon men låter inte alls kul med alla problem ni haft.
    Du kommer inte att ångra dig!! Det är den bästa vagnen som finns trots att vissa haft mycket problem med sin vagn. Dessutom får man tänka att det oftast är det negativa som kommer fram mest!

Vilken färg har ni beställt?
  • imaj
    Vår önskan skrev 2009-01-11 23:00:58 följande:
    Dark grey/off whitefunderar på en skiphop skötväska i färgen kol, hoppas att färgerna kol och grey ska passa ganska bra. Men annars får jag väl byta.
    Snyggt! den ser ut att passa ganska bra iaf, har ej sett den i verkligheten dock!
  • imaj

Noas mamma: Helbrun helt klart!!! Svinsnyggt!!!! Så skönt att vara "tråkig" ibland ! Speciellt om man har andra sufflor... Har inte ångrat mig en dag att vi valde helbrun!

• imaj
    madebyinferno skrev 2009-01-13 00:01:49 följande:
    Precis... Glider inte alls haha, jo säkert!
  • imaj
    Lille Mammsen skrev 2009-01-13 09:34:28 följande:
    men det är väl bara vinkeln?
    Ia 70 skrev 2009-01-13 09:57:47 följande:
    Den ska fungera klockrent tydligen, så kanske bara vinkeln då?
    Funderade också på det, men såg ut att vara liiite för mycket bara ... Jaja hoppas bara att det inte glider för den som köper den bara .
  • imaj
    MammatillO skrev 2009-01-13 19:27:25 följande:
    Har snälla pappa och mamma slutat punga ut med cash till henne *S* Nä skämt åsido , Men blev lite roligt då hon i princip tog vad hon ville från affären då hon var med i tv 3 pogrammet och nu jobbar i Barnbutik ;)
    Men skulle jag ha galet mycket pengar så skulle jag också extrajobba i barnbutik , kul ju!! Dock skulle de andra få ta alla hemska kunder med reklamationer
  • imaj
    Nikas skrev 2009-01-13 19:37:20 följande:
    Jag velar mellan en grå och en klarblå åkpåse... jag vet jag veeeet... "ta båda" tänker väl flera av er då, men det känns ju onödigt.. (jag VET, sånt roligt KAN INTE vara onödigt egentligen)
    Vilken färg på vagnen var det du har? Båda är ju fina
  • imaj
    Leonell skrev 2009-01-13 19:43:16 följande:
    Nån vänlig själ som har lust o tipsa om vart man kan köpa bara sufletter på nätet? Hittar inte... hittar bara hela toppset! O är de nån som haft kontakt me gubben i garaget?? Nån som vet om han öppnat nåt mer? Skulle ju bli värsta mellandagsrean?!
    kidzshop.se har... Vet ej om någon annan har
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16