• imaj

Bugaboo tråd nr 16

jule skrev 2008-12-28 10:14:19 följande:
    tjoho alla hoppas ni haft en skön jul, d har iaf jag haft har även fodrat om en taskigt egenfodrad bugga åkpåse som jag fynda på "köp&sälj", så nu får den va med ett litet tag till ngn som skulle vilja lägga ut bilden i bildtråden (bilden finns givetvis i mitt galleri) men jag e ju som sagt inte PLUS medlem, fortfranade....
    Nu är den inlagd... F*n vad snygg!
  • imaj
    Shoegirl skrev 2008-12-29 12:38:37 följande:
    Ja, jag fick också leta. *fnys*
    Jobbigt när det aldrig länkades i den gamla tråden men detta var för att den hann stängas innan jag startade en ny... Och den som startade den gamla la aldrig till den nya i ts. Men tur att ni hittade hit!
  • imaj
    Lille Mammsen skrev 2008-12-31 12:32:38 följande:
    Va det inte han som bolma cigg ibland vagnarna i sin källare? Pucko!
    Jo tror att det var han... Skulle aldrig ens köpa en om den var "rökfri"...
  • imaj
    Hannah74 skrev 2009-01-02 20:07:01 följande:
    Tycker dte är jättesvårt att veta vilken begagnad vagn jag ska köpa. Cameleon verkar bäst, men är ju dyrare än Geckon, och jag tycker de verkar nästan lika bra.Vilken ska jag satsa på?Kommer ha en nyfödd och en 14 månaders (ska ju ha en P&T för det mesta) men vill ha en liten extravagn om man ska gå ut ensam med ett barn ibland. Tänkte att det ju verkar vara lätt att byta från ligg till sittdel och därför bra att ha till båda barnen så slipper man tänka på vilken vagn man ska ha- för det är så lätt att göra om den mellan gångerna. Vad tycker nI?
    Jag skulle definitivt har valt Cameleon om man velar mellan den och Geckon. Men då har jag aldrig haft en gecko heller. Att jag skulle ha valt camen är för: Mer färgmöjligheter, justerbart handtag (vilket är en liten nackdel just nu med problemen, dock väldigt bra om det håller), bumperbaren, större ram... mm. Däremot så säger dem som har geckon att den är mer lättkörd. Om inte annat så finns ju även frog, vilken jag skulle ha valt om jag inte hade cam.   
  • imaj

Ett annat tips är att om du ska byta mellan att ha en nyfödd och en 14månaders så är det bra att ha två ramar så att det är enkelt att byta mellan. För annars så är det lite jobbigt att göra det (innan man fått in det)... Lycka till!

• imaj
    Billabong skrev 2009-01-02 20:22:34 följande:
    Två inlägg med samma tanke.
    Haha såg det efter jag skickat ...
  • imaj
    FridaLee skrev 2009-01-03 18:18:45 följande:
    hej hej! nu måste jag leta rosa toppset för vi fick en liten flicka igår 10:47 15dgr över tiden så ville hon äntligen ut! och vi som troddde det var en pojke i magen.
    Grattis!!!
  • imaj
    Kajsan skrev 2009-01-03 23:56:34 följande:
    Ska du köpa saddlebag så är det väl fortfarande billigast på kiwi-kid? Har inte kollat på länge ifs...
    Hur funkar det att beställa därifrån? Måste man betala tull och skatt då eller? Såg att de har bra pris på andra väskor också , typ halva av i Sverige...
  • imaj
    madebyinferno skrev 2009-01-04 00:19:05 följande:
    Någon som har en bild på brun bas och rosa topp, gärna liggdelen men även sittdel
    Finns en i bildtråden... Kan lägga in en med liggdelen också. Vänta bara en liten stund
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16