Hannah74 skrev 2009-01-02 20:07:01 följande:
Tycker dte är jättesvårt att veta vilken begagnad vagn jag ska köpa. Cameleon verkar bäst, men är ju dyrare än Geckon, och jag tycker de verkar nästan lika bra.Vilken ska jag satsa på?Kommer ha en nyfödd och en 14 månaders (ska ju ha en P&T för det mesta) men vill ha en liten extravagn om man ska gå ut ensam med ett barn ibland. Tänkte att det ju verkar vara lätt att byta från ligg till sittdel och därför bra att ha till båda barnen så slipper man tänka på vilken vagn man ska ha- för det är så lätt att göra om den mellan gångerna. Vad tycker nI?
Jag skulle definitivt har valt Cameleon om man velar mellan den och Geckon. Men då har jag aldrig haft en gecko heller. Att jag skulle ha valt camen är för: Mer färgmöjligheter, justerbart handtag (vilket är en liten nackdel just nu med problemen, dock väldigt bra om det håller), bumperbaren, större ram... mm. Däremot så säger dem som har geckon att den är mer lättkörd. Om inte annat så finns ju även frog, vilken jag skulle ha valt om jag inte hade cam.