• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap
    Soo Juicy: Tack för svaret Hmmm låter ju bra. Måste nog släpa mig till Bonti någon dag...
    My sugar is raw
  • modestyclara

Minnet är kort. Är det någon som har en OiOi Floral Jacquard Carry all? Den tycker jag är sååå snygg.

• AnniPanni

Shoegirl skrev 2008-12-27 18:40:22 följande:

Svar på #1114Har den många fack? Hänger den bra? Den har inga fästen för handtaget va?*frågvis*
    Jag har iof en carry all - men den mindre gaian har fack så att det räcker. Har för mig att den ser ut som carry allen på insidan bara mindre Två bra fack på ena sidan, fack för mobil, två termosfack för flaskor, ett fack med plastad insida för blöta kläder. Två fack på utsidan fram och två på sidan och skötbädden baktill.

Nope den har inga fästen till men jag köpte till ett par ifrån Tinkafu och de passar perfekt både på Gaian och buggan

www.blocket.se/vi/19370237.htm
  • AnniPanni

modestyclara skrev 2008-12-27 20:32:43 följande:

Minnet är kort. Är det någon som har en OiOi Floral Jacquard Carry all? Den tycker jag är sååå snygg.
    Den är superfin! Valde mellan den och Gaia Carry all men den sistnmda vann av den enkla anledning att plötsligt fått dille på olivgrönt Fast det lär flytta in en OiOi här med för den har jag varit helt kär i lääääänge.
  • modestyclara

AnniPanni skrev 2008-12-27 21:17:48 följande:

modestyclara skrev 2008-12-27 20:32:43 följande:
    Den är superfin! Valde mellan den och Gaia Carry all men den sistnmda vann av den enkla anledning att plötsligt fått dille på olivgrönt Fast det lär flytta in en OiOi här med för den har jag varit helt kär i lääääänge.
    Frågan är bara om den inte är väl stor? Verkar lika lång som min skip hop duo double -suck.
  • AnniPanni

modestyclara skrev 2008-12-27 22:06:01 följande:

AnniPanni skrev 2008-12-27 21:17:48 följande:
    Frågan är bara om den inte är väl stor? Verkar lika lång som min skip hop duo double -suck.
    Carry allen är huge, den andra lite mindre (ja som på bilden ovan) och den sitter bra på buggan absolut. Min är ju aaaningen stor men guld värd
  • straw2008

Hej alla,

Torrfäller denimvagnen ? Jag satte på sittdelen idag o den nöter ju mer mot kläder osv... Ska man kanske låta den gå en omgång i tvättmaskinen först? Måste ju vara väldans mkt blå färg i tyget... ?

• mamma på vift
    straw2008 skrev 2008-12-27 23:13:09 följande:
    Hej alla, Torrfäller denimvagnen ? Jag satte på sittdelen idag o den nöter ju mer mot kläder osv... Ska man kanske låta den gå en omgång i tvättmaskinen först? Måste ju vara väldans mkt blå färg i tyget... ?
    Min har inte torrfällt än och jag har haft den i 6 månader snart! Men man kan ju alltid köra den i maskinen för säkerhets skull.
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Senap
    AnniPanni skrev 2008-12-27 21:15:24 följande:
    Shoegirl skrev 2008-12-27 18:40:22 följande: Jag har iof en carry all - men den mindre gaian har fack så att det räcker. Har för mig att den ser ut som carry allen på insidan bara mindre Två bra fack på ena sidan, fack för mobil, två termosfack för flaskor, ett fack med plastad insida för blöta kläder. Två fack på utsidan fram och två på sidan och skötbädden baktill. Nope den har inga fästen till men jag köpte till ett par ifrån Tinkafu och de passar perfekt både på Gaian och buggan www.blocket.se/vi/19370237.htm?ca=23_13_s
    Jättetack Måste kolla in den.
    My sugar is raw
  • jule

tjoho alla

hoppas ni haft en skön jul, d har iaf jag haft har även fodrat om en taskigt egenfodrad bugga åkpåse som jag fynda på "köp&sälj", så nu får den va med ett litet tag till

ngn som skulle vilja lägga ut bilden i bildtråden (bilden finns givetvis i mitt galleri) men jag e ju som sagt inte PLUS medlem, fortfranade....

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16