• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap
    SooJuicy skrev 2008-12-29 15:58:44 följande:
    Nån som minns "buggakopierna" på blocket....A La Carte Baby Expo? Nu säljer de en inbytt bugaboo www.barnvagnnu.se/text1_26.html
    Den hade de förrut men den var "såld" när de ringde på den. Konstigt att den kommit tillbaka.
    My sugar is raw
  • oOrosamarängerOo
    Shoegirl skrev 2008-12-29 16:03:13 följande:
    Den hade de förrut men den var "såld" när de ringde på den. Konstigt att den kommit tillbaka.
    Haha, jaså
  • Lille Mammsen

Så J*VLA fult!! Dom har annonserat ut Bugaboo Cam (beggad) på blocket tidigare....gissa vad! Den/Dom är ALLTID sålda MEN dom har ALLTID en NY bugaboo liknande vagn som e minst lika bra bla bla bla...................

SooJuicy skrev 2008-12-29 15:58:44 följande:
    Nån som minns "buggakopierna" på blocket....A La Carte Baby Expo? Nu säljer de en inbytt bugaboo www.barnvagnnu.se/text1_26.html
  • Kajsan

Stor chans att de har en inbytes vagn.
    Är det nån som vart där då och sagt att de gääärna vill ha en plastkopia, men inte har råd, men ni kan väl ta min Bugaboo Cameleon som delbetalning ?

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Senap
    Kajsan skrev 2008-12-29 17:30:20 följande:
    Stor chans att de har en inbytes vagn. Är det nån som vart där då och sagt att de gääärna vill ha en plastkopia, men inte har råd, men ni kan väl ta min Bugaboo Cameleon som delbetalning ?
    Särskilt när dom säljer vagnen till "kampanjpriset" 2900:-

Sedan att kampanjpriset är mer än 50% rabatterat mot "originalpriset" kan man ju också fundera över. Jag har inte sett en enda av deras annonser med "originalpriset"
    My sugar is raw
  • modestyclara

Var på barnbutiken på Götg. idag och det var en stackars familj där och reklamerade sin cam för typ hundrade gången verkar det som. De hade fått måndagsexemplar på måndagsexemplar tydligen. De fick ett nytt chassi på momangen men ville helst byta till annat märke lät det som. Det värsta var att expediten berättade om alla hemska reklamationer de haft på camen (smart expedit). Jag blev alldeles mörkrädd. Tur att jag valde geckon till bebben iaf De stor barnen lär väl överleva om chassit viker sig, handtaget viks över och alla hemskheter de pratade om. Pust. Behöver gå i terapi efter det besöket...

• Vallie

när ska bugaboo förstå att de måste göra en syskonvagn?
    Mna har blivit så bortskämd med buggan så ingen syskonvagn duger...

• loveliva
    Vallie skrev 2008-12-29 21:00:49 följande:
    när ska bugaboo förstå att de måste göra en syskonvagn? Mna har blivit så bortskämd med buggan så ingen syskonvagn duger...
    Precis så känner jag också. "Råkade" sälja min cam i höstas just för att vi behövde en syskonvagn. MEN nu när jag har syskonvagnen (phil and teds) så kör jag knappt aldrig den för den är såååå trögstyrd och jag saknar buggan Så nu kör jag runt med en gammal enkelvagn från emmaljunga som är mer lättkörd är pt, SÅ NU SKA HÄR KÖPAS BUGGA IGEN !!!!!
    Men denna gången blir det nog en Bee. Vill ha en liten vagn som ska ligga i bilen.
    Underbara älskade barn
  • panzermensch

haha har en P&T med nu istället för bugga och kör en scooter ska dock ha bugga till bebisen igen!

loveliva skrev 2008-12-29 22:00:40 följande:
    Precis så känner jag också. "Råkade" sälja min cam i höstas just för att vi behövde en syskonvagn. MEN nu när jag har syskonvagnen (phil and teds) så kör jag knappt aldrig den för den är såååå trögstyrd och jag saknar buggan Så nu kör jag runt med en gammal enkelvagn från emmaljunga som är mer lättkörd är pt, SÅ NU SKA HÄR KÖPAS BUGGA IGEN !!!!! Men denna gången blir det nog en Bee. Vill ha en liten vagn som ska ligga i bilen.
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16