• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • modestyclara
    FridaLee skrev 2008-12-28 10:58:40 följande:
    är det i utförsäljnings butiken i haninge?
    Jag var i Barkarby, där var det 50% på alla utom svarta och vita.
  • Lille Mammsen

Ingen som hört något om "gubben" ska ha mer REA eller?? Va ju snack om mellandagarna! Har jag missa igen??

• panzermensch

verkar tyst

Lille Mammsen skrev 2008-12-28 15:39:50 följande:
    Ingen som hört något om "gubben" ska ha mer REA eller?? Va ju snack om mellandagarna! Har jag missa igen??
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • straw2008

Jag tror inte han öppnar igen, vilket är konstigt eftersom det var hur mkt bugaboo tillbehör som helst.. synd.

Kan ingen ringa honom ?

• Lille Mammsen

Ring...dom som kan! Vill kolla efter div Gecko grejer jöööööööö.......

straw2008 skrev 2008-12-28 15:44:08 följande:
    Jag tror inte han öppnar igen, vilket är konstigt eftersom det var hur mkt bugaboo tillbehör som helst.. synd. Kan ingen ringa honom ?
  • FridaLee
    modestyclara skrev 2008-12-28 15:25:14 följande:
    Jag var i Barkarby, där var det 50% på alla utom svarta och vita.
    va just där hittade 3 st. Tack för tippset.
  • danosani

hallå igen!
    tänkte vara lite käck och snabbt byta från ligg till sitt på min cam.. dottern (3mån) försöker hela tiden sitta själv så jag ville kolla hur hon gillade det.
    men vad i hela.. är jag en vekling eller en idiot? jag får inte för mitt liv metallringen på sittdelen över "pinnen" på ramen! trots att jag försöööker trycka ihop ramen en aning. gör jag något fel? "the tensioning belt" ska väl gå ÖVER ramen och sen knäppas ihop under? hjälp!!

• panzermensch

Sambon sätter knät mot och trycker lätt

danosani skrev 2008-12-28 17:44:30 följande:
    hallå igen! tänkte vara lite käck och snabbt byta från ligg till sitt på min cam.. dottern (3mån) försöker hela tiden sitta själv så jag ville kolla hur hon gillade det. men vad i hela.. är jag en vekling eller en idiot? jag får inte för mitt liv metallringen på sittdelen över "pinnen" på ramen! trots att jag försöööker trycka ihop ramen en aning. gör jag något fel? "the tensioning belt" ska väl gå ÖVER ramen och sen knäppas ihop under? hjälp!!
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • modestyclara
    danosani skrev 2008-12-28 17:44:30 följande:
    hallå igen!tänkte vara lite käck och snabbt byta från ligg till sitt på min cam.. dottern (3mån) försöker hela tiden sitta själv så jag ville kolla hur hon gillade det.men vad i hela.. är jag en vekling eller en idiot? jag får inte för mitt liv metallringen på sittdelen över "pinnen" på ramen! trots att jag försöööker trycka ihop ramen en aning. gör jag något fel? "the tensioning belt" ska väl gå ÖVER ramen och sen knäppas ihop under? hjälp!!
    Instämmer med föregående. Ställ ramen på högkant med långsidan mot golvet och tryck med knät på ramen så kan du med våld få över ringen. Det är jätte svårt första gången.
  • danosani

Jag försööker, hahaha. Den bara glider undan.. Satan då. Får väl invänta min stora starka karl :D

Ska sittplattan tryckas på plats sist av allt?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16